لیست قیمت کشمش تیزابی در تهران و شهرستان ها

لیست قیمت کشمش تیزابی نیز بر اساس کیفیت و بسته بندی و وزن محصول در بازار قیمت گذاری می گردد. تمامی کیفیت این نوع کشمش ها به دو چیز بستگی دارد، یکی اندازه دانه های انگور و جنس انگور و دیگری نحوه خشک کردن آن است. 

لیست قیمت کشمش تیزابی در تهران و شهرستان ها

کارخانه تولیدی کشمش سبز قلمی ارگانیک

کارخانه تولیدی کشمش سبز قلمی ارگانیک

کشمش سبز قلمی سوغات شهر کاشمر است و از توابع استان خراسان است. همچنین کشمش خراسان مخصوصا این منطقه در کل کشور معروف و درجه یک است. 

میوه انگور سرشار از ویتامین ها از جمله آ و ب و مواد معدنی مثل آهن و کلسیم است که البته این مواد در کشمش نیز وجود داشته و منبع خوبی برای تامین نیاز روزانه بدن به ویتامین ها می باشد. 

کشمش ها علاوه بر اینکه از انگور های مختلفی بدست می آیند راه های ساخت متفاوتی نیز دارند. برخی در افتاب و برخی در سایه خشک می شوند و برای برخی هم از مواد شیمیایی استفاده می شود.

انواع کشمش را از نظر شیوه ساخت بصورت زیر مقایسه می کنیم :

کشمش آفتابی: بهترین و ساده ترین نوع خشک کردن است که دانه های انگور در معرض آفتاب قرار می گیرند تا خشک شوند. در این روش رنگ کشمش متمایل به سیاه می شود. کشمشی که در آفتاب خشک شود را کشمش پلویی هم می گویند.

کشمش سایه خشک: سرآمد این نوع کشمش ها ، کشمش سبز قلمی است که از انگور عسکری تهیه می شود.

کشمش تیزابی: کشمش تیزابی به سبزه معروف شده است و با استفاده از محلول تیزاب درست می شود. در این روش مدت خشک شدن انگور ها کوتاه بوده و درشتی انگور ها در حین خشک شدن حفظ می شود.

خریداران و مشتریان می توانند کشمش سبز قلمی را از فروشگاه کشمش کاشمر به صوره خرده و‌عمده با قیمت مناسب تهیه کرد.

سایت فروش کشمش سایه خشک با قیمت عالی

سایت فروش کشمش سایه خشک با قیمت عالی

فروش محصولات کشمش سایه خشک از طریق سایت های اینترنتی با صرفه جویی در وقت برای مشتریان به حساب می آید و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است و بیشتر مشتریان این روش خرید اینترنتی را انتخاب می کنند.

فروش اینترنتی کشمش یکی از انواع پر فروش کشمش است که با شرایط مناسب در نمایندگی های این محصول انجام می شود.

این نمونه درجه یک را می توانید با حذف واسطه به صورت حضوری و غیرحضوری از مراکز خرید و سایت های اینترنتی انجام دهید.

نمایندگی فروش کشمش فله ای و عمده ای

نمایندگی فروش کشمش فله ای و عمده ای

خرید انواع کشمش سبز نرم در نمایندگی های فروش مزایای زیادی دارد. انواع کشمش ها به صورت عمده و خرده و فله ای در نمایندگی ها به فروش رسیده و خریداران می توانند برحسب نیاز خود تهیه نمایند.

اگر تصمیم بر خرید فله ای انواع کشمش را دارید می توانید قیمت آن را استعلام نموده و از نمایندگی ها تهیه نمایید.

کشمش فله ای در واقع کشمشی است که شاخه به آن چسبیده شده و در گونی عرضه می گردد.

مرکز کشمش ساوه یکی از بهترین محصولات را جهت عرضه در داخل کشور دارد که فروش این محصولات با قیمت مناسب؛ از تولید به مصرف  بوده است.

آخرین قیمت به روز انواع کشمش صادراتی

آخرین قیمت به روز انواع کشمش صادراتیقیمت کشمش زرد یا طلایی یکی از گران ترین قیمت ها را در بین انواع کشمش دارد. به دلیل این که بعد از مرحله خشک شدن با تیزاب باید با دود گوگرد زرد شود دارای هزینه فرآوری بیشتری دارد.

هر چه بسته بندی کشمش ها بهتر و شکیل تر باشد در میزان فروش کشمش زرد تاثیر بسزایی دارد. کشمش زرد همان کشمش طلایی است که بیشترین صادرات را در بین کشمش ها دارد. کسانی که قصد دارند روی فروش کشمش کار کنند بهترین کشمش صادراتی، کشمش طلایی است. روش صادرات کشمش طلایی در میزان فروش آن بسیار تاثیر دارد.

قیمت کشمش صادراتی بر اساس میزان تناژی که درخواست می شود قابل تعدیل است. قیمت و نوع کشمش بستگی دارد به کشور مقصد. کشمش برای اروپا با برخی کشورهای عربی متفاوت است. مثلا کشمشی که عمان می خورد با کیفیت و قیمت کشمشی که آلمان می خورد فرق دارد.

همانطور که گفتیم، پتانسیل صادرات کشمش طلایی بسیار بالاست، به همین جهت هر شخصی که قیمت ارزانتر با بسته بندی صادراتی بدهد، موفق تر است. بسته بندی کشمش صادراتی ملایر بعد از کیفیت، مهمترین آیتم فروش کشمش است.

بسته بندی خوب برای کشمش باید دارای مشخصات زیر باشد برای مثال :

  • کارتن های 5 و 10 کیلویی
  • استفاده از کاتن 4 لایه
  • بکارگیری نایلون استاندارد برای قرار گرفتن کشمش.جنس نایلون باید از مواد تازه باشد نه از مواد پلاستیکی ضایعاتی
  • پوشش قسمت بیرونی کارتون کشمش با نایلون. به عبارتی شیرینگ کردن کارتن برای جلوگیری از نفوذ خاک و رطوبت
  • استفاده از زبان کشور مقصد. مثلا اگر برای آلمان صادر می کنیم باید اطلاعات کامل کشمش به زبان آلمانی روی کارتن باشد.

فروشگاه فروش کشمش سبز بسته بندی شده

فروشگاه فروش کشمش سبز بسته بندی شده

قیمت کشمش سبز قلمی ممتاز با توجه به کیفیت آن در بازار متفاوت است. در بازار بزرگ کشمش قیمت این محصول در امسال نسبت به قیمت کشمش 97 تفاوت زیادی کرده و گران تر شده است. از فروشگاه های مختلف می توان قیمت کشمش کاشمر، قیمت کشمش تاکستان، قیمت روز کشمش انگوری، قیمت کشمش قوچان و غیره را جویا شد.

فروشنده اصلی کشمش در کاشمر از رده کشمش سبز قلمی ممتاز قرار دارند. 

حال می توان به چند نمونه از قیمت های کشمش شیرین اعلا  اشاره می نماییم که توسط شرکت های گوناگون تولید شده و به بازار فروش عرضه گردیده است: 

کشمش سبز خشکپاک با مقدار ۴۵۰ گرم، قیمت: ۲۶۵۰۰ تومان 

کشمش سبز فله مقدار ۲۰۰ گرم، قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان 

کشمش سبز سحرخیز با مقدار ۴۰۰ گرم، قیمت: ۴۰۲۰۹ تومان 

قیمت کشمش سبز فله با مقدار ۴۰۰ گرم: ۲۷۰۰۰ تومان 

کشمش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام آن ها قیمت های متفاوتی را دارا می باشند. 

تامین کننده عمده کشمش انگوری درجه یک

تامین کننده عمده کشمش انگوری درجه یکملایر یکی از شهرهای مهم کشمش ایران است. باغ های بزرگ در ملایر باعث شده تا کارخانه های زیادی در این منطقه ساخته شوند. افرادی که می خواهند برای خرید های عمده کشمش درجه ممتاز اقدام کنند باید کارخانه های کشمش ملایر را جستجو کنند.

از مهمترین مراکز پخش کشمش ملایر می توان به کارخانه های زیر اشاره کرد:

  • کارخانه کشمش آرین
  • کارخانه تاک زرین
  • کارخانه کشمش قاسنی
  • کارخانه کشمش زارعی

شرکت عرضه بدون واسطه کشمش شیرین کاشمر

شرکت عرضه بدون واسطه کشمش شیرین کاشمرقیمت خرید عمده کشمش در کشور ما با توجه به کیفیت تولید و  مدل آن نیز متفاوت می باشد . برای مثال قیمت کشمش سبز اعلا از همه ی مدل ها گران تر می باشد و بعد از آن قیمت کشمش قوچان در مرحله دوم قرار گرفته است .

در واقع می توان گفت قیمت کشمش به فصل هم بستگی دارد و در برخی فصل ها که موقع به عمل آوردن کشمش است قیمت این محصول مناسب تر و در زمانی که تولید جدید می آید قیمت آن کاهش یافته و جنس های کهنه با قیمت کمتری در بازار به فروش می رسند . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما