آخرین قیمت قیسی پلو در بازار

قیسی پلو در بازار نمایندگی های فروش عمده دارد؟ آیا از آخرین قیمت قیسی پلو با کیفیت در بازارهای هدف اطلاعاتی دارید؟ قیسی از جمله خشکبار های فرآوری شده از خانواده زردآلو است. این محصول در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت به بازار ارائه می شود.

همان طور که می دانید تولید کنندگان اصلی قیسی در ایران، شهرستان دماوند و شهرستان آمل و تسوج می‌باشد. عمده ترین زردآلو قیسی از این مناطق در کشور تولید و روانه بازار می‌شود.

شهرستان تسوج واقع در استان آذربایجان شرقی بیشترین زردآلو قیسی ایران را تولید و عرضه می‌کند. کیفیت و مرغوبیت زردآلو قیسی تولیدی در این شهرستان بسیار بی نظیر و بدون رقیب می‌باشد.

نمایندگی فروش قیسی پلو

قیسی پلو

فروش قیسی مناسب برای تهیه غذا در آشپزخانه ها و رستوان ها یا به عبارت دیگر فروش قیسی پلو در نمایندگی های معتبر این محصول، می تواند در قیمت گذاری نهایی محصول ارائه شده به بازار تاثیر مثبتی گذاشته و با روشن شدن تفاوت و اختلاف قیمت، خریداران و مشتریان این محصول انگیزه بیشتری به خرید مسقیم و بدون واسطه از نمایندگی ها پیدا می کنند.

خواص درمانی قیسی زردآلو

  • موثر در حفاظت از قلب و چشم
  • موثر بر سلامت و تقویت سیستم فشار خون
  • موثر در درمان افسردگی
  • موثر در سلامت لثه ها و رشد استخوان ها

مرکز تولید زرد آلو قیسی

قیسی پلو

شهرستان های همچون دماوند، شاهرود، امل و تسوج در استان آذربایجان شرقی، جزو بزرگ ترین تولید کنندگان زردآلو قیسی در ایران محسوب می شوند .

قیسی یکی از فرآورده های اصلی، مهم و پرمصرف میوه زرد آلو است. از این رو این مناطق در کشور در مرتبه بزرگ ترین مراکز تولید قیسی خشک شناخته شده می باشند. به گونه ای که سالانه حدود هزارن تن محصول قیسی با کیفیت های متنوع و در بسته بندی های متعدد از این مناطق

روانه بازار می شود. قیمت قیسی پلو سالانه دچار تغییراتی می شود که این تغییرات وابسته به میزان تولید و برداشت زرد آلو در این مناطق می باشد.

زرد آلو قیسی می تواند در حوزه تجاری و صادراتی نیز سود دهی بالایی برای کشاورزان و فعالان این حیطه به همراه داشته باشد. زیرا موارد استفاده و کاربردی قیسی به عنوان یک خشک بار معجزه آسا در درمان امراض مختلف، سطح وسیع و گسترده ای را در برمی گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما