خرید عمده انواع قیسی درجه یک در کشور

انواع قیسی درجه یک در کشور، در مناطق شمال شرق ایران دایر می باشد. قیمت خرید عمده انواع قیسی در این مراکز بسیار مناسب و ارزان است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه تولیدی انواع قیسی درجه یک

انواع قیسی درجه یک

همانطور که مستحضر هستید تولید قیسی خشک در بزرگترین قطب های تولید زرد آلو در شمال شرق کشور دایر می باشد. استان آذربایجان شرقی حدود 7 هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان زرد آلو زیر کشت دارد و به صورت حدودی سالانه برداشت 3۵۰ هزار تنی زرد آلو از این مناطق صورت می‌گیرد. از این رو استان آذربایجان شرقی جزء بزرگترین تولید کننده های زرد آلو در کشور شناخته می شود، که به صورت حدسی حدود ۱۰ درصد از این محصول تبدیل به قیسی خشک می شود.

بیشتر تولید قیسی خشک استان آذربایجان شرقی در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی موجود در شهرستان تسوج صورت می گیرد، که سالانه بیش از 70هزار تن قیسی خشک در تسوج تهیه و تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

زرد آلو در این مناطق پس از جمع آوری شدن از باغها ابتدا در فضای باز ریخته می‌شوند و سپس در دستگاه‌های مخصوص بخار آب داده می‌شود، که خشک کامل شوند و رنگ آن ها تغییر کند.

فصل تولید قیسی خشک در کارخانه های موجود در شهرستان های آذربایجان شرقی هر سال در شهریور ماه آغاز می شود.

در شهرستان های آذربایجان شرقی زردآلو قیسی در انواع مختلفی کشت و برداشت می شود.

انواع قیسی تولید شده در منطقه شمال شرق به شرح زیر می باشد:

  • قیسی ریز
  • قیسی درشت
  • قیسی سکه ای

و…

انواع قیسی درجه یک

زمان برداشت هر یک از این زرد آلو ها در بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد، که در همه این بازه های زمانی زرد آلو های درجه یک و درجه دو از یکدیگر جدا و نسبت به تهیه انواع قیسی خشک مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً برای تهیه قیسی خشک از زرد آلو های درجه دو استفاده می شود. از این رو همیشه در بازار خرید و فروش این محصول تفاوت در کیفیت و مرغوبیت مطرح می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما