برترین فروشگاه آنلاين قیصی تیزابی با قیمت و کیفیت عالی

یکی از قیصی های خوشمزه در کشور ما، قیصی تیزابی می باشد.  فروشگاه آنلاين قیصی تیزابی  بهترین این محصولات را به صورت کیلویی یا در بسته بندی های مختلف به مشتریان عرضه می کند. گاهی این فروشگاه های آنلاین تخفیف هایی برای محصولات خود لحاظ می کنند. 

برترین فروشگاه آنلاين قیصی تیزابی با قیمت و کیفیت عالی

بهترین فروشگاه انواع قیصی تیزابی

بهترین فروشگاه انواع قیصی تیزابی

در فروشگاه عمده قیصی ، انواع قیصی ها در بسته بندی های متنوع به فروش می رسد. این قیصی های تیزابی با استفاده از روش های جدید در کارخانه های شهر تبریز تولید می شوند. قیصی های تبریز در کشور ما طرفداران بسیاری دارد. قیصی تیزابی که در تبریز تهیه می شود خیلی خوش طعم و خوشمزه است.

بیشتر خانم ها در تابستان، از میوه های زردآلویی که در حال له شدن و خراب شدن هستند، قیصی بدست می آورند. این خانم های خانه دار، ابتدا برگه های زردآلو را از هم جدا کرده و تمام آنها را درون ظرف بزرگی می چینند و بعد روی پشت بام یا ارتفاعی در حیاط یا بارخواب قرار می دهند تا نور شدید خورشید این میوه های تازه را خشک کندو قیصی های خوشمزه ای تهیه شود. 

مرجع فروش قیصی خوراکی با قیمت عالی

مرجع فروش قیصی خوراکی با قیمت عالی

 قیصی تیزابی ممتاز در بعضی از شهر های بزرگ مثل مشهد، تهران، اصفهان و از همه مهمتر در تبریز به فروش می رسد. شما می توانید برای پیدا کردن بهترین و باکیفیت ترین قیصی های تیزابی به اینترنت سر بزنید. بعضی از سایت های اینترنتی معتبر مرجع فروش قیصی خوراکی با قیمت های عالی و مناسب هستند.

در هنگام خریدن انواع قیصی ها باید خیلی از نکات را رعایت کنید که عبارت اند از: قیصی ها را از افراد دست فروش به هیچ عنوان خریداری نکنید زیرا ممکن است نکات بهداشتی برای تهیه ی آنها در خانه توسط افراد رعایت نشده باشد، قیصی ها را از جاهای مطمعن و معتبرخریداری کنید تا کاملا سالم و بهداشتی باشند. 

فروشنده های زیادی در شهر ها و مغازه های کوچک اقدام به خرید و فروش قیصی های میوه های مختلف می کنند. در شهرستان های استان خراسان رضوی در بعضی از شهر ها مانند قوچان و مشهد و … به برگه های خشک شده زردآلو قیصی گفته نمی شود، در این شهرها به جای قیصی، از کلمه ی کشته زرد آلو استفاده می شود.

هر گز در خوردن قیصی زرد آلو زیاده روی نکنید چون با زیاد خوردن این ماده غذایی، فیبر زیادی وارد دستگاه گوارش شما می شود و همین امر باعث ایجاد اسهال های شدیدی در کودک یا سالمندان و همچنین بزرگسالان  خواهد شد.

کارخانه اصلی تولیدات قیصی با قیمت فوق العاده

کارخانه اصلی تولیدات قیصی با قیمت فوق العاده

کارخانه تولید قیصی ، بهتری نوع قیصی را از میوه های تازه و رسیده تولید می کند. در کارخانه های تبریز برای خشک کردن میوه ها از ماده شیمیایی به نام نیتریک اسید یا همان تیزاب استفاده می کنند. انواع قیصی خشکبار در این کارخانه ها با این روش جدید و خاص تولید می شود.به طور کلی قیصی هایی که در بازار هستند به دو روش تولید می شوند که شامل: خشک کردن قیصی ها با کمک آفتاب ، خشک کردن آنها با کمک نیتریک اسید در کارخانه یا مواد شیمیایی دیگر می باشد.

کارخانه های تولید قیصی ابتدا تلاش می کنند بهترین و جدیدترین ماشین آلات و تجهیزات را برای خشک کردن قیصی ها فراهم کنند. بعد از آن کارخانه نیروهای انسانی و کارگر های زیادی را استخدام می کند تا به صورت دستی، دانه های زرد آلو را خارج کنند و انها را برای خشک کردن در دستگاه آماده کنند، در این مرحله کارگر ها باید لباس ها و دستکش های کاملا بهداشتی استفاده کنند تا هیچ گونه کثیفی و آلودگی وارد قیصی ها نشود.

برترین صادر کننده قیصی ممتاز در کشور

برترین صادر کننده قیصی ممتاز در کشورقیصی خوراکی صادراتی به کشور های دیگری مثل کشور های عربی، کشورهای آسیایی وخاورمیانه فرستاده می شود. خوردن قیصی های ممتاز ایران در میان افراد خارجی در کشور های دیگر هم رایج شده است.

بیشترین قیصی های کشور ما در شهر شاهرود تولید می شود و این شهر محصولات خود را به شهر های دیگر هم ارسال می کند. شهرستان شاهرود در زمینه ی تولید قیصی های مرغوب و باکیفیت خیلی مشهور شده است. 

اگر شخصی دچار بیماری هایی مثل قند خون یا فشار خون شده باشد، می تواند با خوردن این قیصی ها بیماری خود را درمان کند. قیصی کلسترول بالای بدن را پایین می آورد و برای قلب بسیار مفید است. می توانید این خوراکی های مقوی و مغذی را در صبحانه یا عصرها میل کنید و از خواص بی نظیر قیصی ها بهره مند شوید.

جدول قیمتی قیصی درجه یک به صورت عمده در ایران

جدول قیمتی قیصی درجه یک به صورت عمده در ایراندر مرکز پخش قیصی ، جدول قیمت قیصی های مختلف در بسته بندی ها و وزن های مختلف با یکدیگر فرق می کنند. مرجع فروش قیصی، بهترین و با کیفیت ترین قیصی ها را با قیمت های متنوعی به مشتریان خود عرضه می کند.

قیصی ها به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین آ، نور چشم و بینایی شما را قوی تر خواهد کرد. اگر هر روز تعدادی از این قیصی ها مصرف کنید، نتایج خوبی را در بدن خود مشاهده خواهید کرد. بیشتر مردم ایران  و حتی مردم کشور های خارجی در هر سنی ، این قیصی های خوشمزه و شیرین را مصرف می کنند. قیصی ها در واقع همان میوه های تازه ای هستند که به روش های مختلفی خشک شده اند. 

خوردن این ماده خوراکی خوشمزه برای تمام کودکان و زنان و افراد سالمند و مردان مفید و عالی است. قیصی های زردآلو که از خشک کردن برگ های زردآلو حاصل شده است، خاصیت و ارزش غذایی بی شماری را داراست. چشم و قلب و بینایی بدن انسان با خوردن این قیصی ها تقویت می شود.

خرید مستقیم برگه قیصی سیاه با قیمت ارزان و جنس خوب

خرید مستقیم برگه قیصی سیاه با قیمت ارزان و جنس خوب

در نمایندگی عرضه قیصی، محصولاتی دیده می شود که رنگ آنها سیاه است ولی این قیصی های سیاه قیمت کمتری دارند. برای خرید مستقیم قیصی می توانید به کارخانه های تولید کننده این محصولات مراجعه کنید. اگر قیصی های کارخانه را به صورت عمده و کلی خریداری کنید، قیمت هر کیلو قیصی خیلی کمتر حساب می شود و شما هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

خواص مصرف قیصی تیزابی

خواص مصرف قیصی تیزابیخواص مصرف قیصی تیزابی خیلی زیاد و بی شمار است که این خواص عبارت اند از: 1-مصرف کردن قیصی تیزابی برای درمان یبوست عالی است. 2-با خوردن قیصی، ذهن و بدن شما آرام می شود و اضطراب و استرس های شما کم می شود. 3-قیصی کم خونی را خیلی فوری و سریع درمان می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما