خريد عمده خشکبارقيسي با قیمت ارزان

خرید عمده خشکبار قيسي با قيمت ارزان و به صورت عرضه مستقیم از طريق سايت آواگستران امکان پذير مي باشد .جهت سفارش و مشاوره خريد، اين محصول مي توانيد با همکاران ما در ارتباط باشيد

قیسی زردآلو محصولی است که از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین آمار صادرات را در بین سایر خشکبارها داشته است. این آمار نشان از این دارد که بازار صادرات این محصول داغ است و می تواند موقعیت خوبی را برای تاجران این بازار فراهم کند، البته تجاری که بتوانند این محصول را با قیمت مناسب و با کیفیت قابل قبول به طور مستقیم تهیه و توزیع نمایند.

انواع قیسی زردآلو

  • قیسی آفتابی

  • قیسی تیزابی

  • قیسی طلایی

انواع قیسی

یکی از پر فروش ترین قیسی ها نوع طلایی آن می باشد، برای اینکه رنگ آن تثبیت شود و همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد به آن دود گوگرد میزنند. که به صورت فله و بسته بندی در بازار موجود است.

 

چگونه می توانیم خشکبار قیسی درجه یک صادراتی با قیمت مناسب تهیه کنیم؟

قیسی درجه 1

امروزه به علت نواسانات بالای قیمت های بازار و به صورت ویژه بازار میوه، محصولات خشکباری اعم از قیسی نیز با این تغییرات قیمت مواجه شده اند و این امر سبب شده که کار خرید عمده خشکبار برای تاجران و مشتریان این بازار کمی سخت تر گردد.

پس وجود یک مرجع تخصصی که از قیمت واقعی محصولات مطلع باشد و بتواند در زمینه تامین و تهیه جنس تبحر داشته ، احساس می شود.

اما آیا مرجعی برای آگاهی از قیمت های روز خشکبار وجود دارد؟

شرکت آواگستران که سابقه دیرینه ای در زمینه صادرات محصولات خشکبار دارد، این امکان را برای تاجران عزیز فراهم کرده است که جهت اطلاع از دقیق ترین و به روزترین قیمت ها به مشتریان عزیز مشاوره و راهنمایی دهد پس برای ارتباط با این شرکت جهت خرید عمده خشکبار می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما