خریداران کشمش مرغوب در ایران

خریداران کشمش در ایران، با توجه به انواع مدل های مختلف این محصول بامزه، می توانند با توجه به نیاز خود، محصولی با کیفیت و مرغوب را خریداری کنند.

کشمش از نظر محیط پرورش خود به چند دسته تقسیم می شود و کارخانه ها در مدل های مختلف تولید می شود تا بتواند تمامی احتیاج های خریداران را برطرف کرده و سلیقه های مختلف را راضی کند.

روش تولید کشمش مرغوب

خریداران کشمش

انگور بی‌هسته برای تهیه‌ی کشمش مناسب است، اما هر نوع انگوری را می توان خشک و استفاده کرد. در کشور ما شناخته‌ شده‌ ترین نوع کشمش، کشمش سبز قلمی است که به‌صورت تنقلات با نخودچی یا همان نخودچی کشمش محبوب خودمان مصرف می‌شود.

نوع دیگر کشمش که تقریبا به اندازه‌ی کشمش سبز محبوب و مورد استفاده است، همان کشمش پلویی است که با عدس‌پلو و غذاهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر کشمش معروف در کشور ما، مویز یا کشمش بی‌دانه است که از انگور شاهانی به‌دست می‌آید و از قدیم یکی از تنقلات دوست داشتنی ما ایرانی‌ها بوده است.

برای تولید کشمش از انگور، روش های مختلفی وجود دارد. اما روش تیزآبی یکی از رایج ترین شیوه های کشمش سازی در دنیاست که در آن از مایعات قلیایی استفاده می شود.

در این روش برای سرعت دادن به فرآیند خشک شدن، سطح خارجی انگورها به مواد شیمیایی آغشته می شود. برای تهیه تیزآب از مخلوط ۲ تا ۳٫۵ کیلوگرم کربنات پتاسیم، یک لیتر روغن استرالیایی و ۵۰ لیتر آب استفاده می شود.

درکشور ما فرآوری انگور پس از برداشت به دو روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد. در روش سنتی کشاورزان با احداث خانه باغ هایی موسوم به بارگاه بهداشتی در مجاورت تاکستان های خود اقدام به تولید کشمش می کنند.

اما در روش صنعتی انگورهای تحویلی به کارخانه ی فرآوری با کمترین دخالت دست، خشک شده، غربال و بسته بندی می شوند

نکاتی مورد توجه برای خریداران کشمش

خریداران کشمش چه کسانی هستند؟ وجود بسته بندی مناسب و بهداشتی برای خید کشمش شرط بسیار مهمی است، زیرا این مواد به مصرف خوراکی می رسند و باید کاملا عاری از آلودگی باشند. از دیگر مواردی که باید خریداران کشمش رعایت کنند موارد زیر است:

  • نوع بسته بندی
  • محکم بودن بسته بندی
  • جنس پوشش بسته بندی
  • نوع کشمش
  • تاریخ تولید
  • تاریخ انقضا
  • علامت استاندارد

تحول در خرید کشمش

خریداران کشمش

خشکبار نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر از طریق اینترنت بفروش می رسد، که عموما برای مصرف کنندگان و خریداران جزء بوجود آمده اند و اتفاقا مورد استقبال هم واقع شده اند.

شرایط با گذشته فرق کرده است. باید خود را بروز کنیم تا بتوانیم هزینه های خود را در خرید بهینه و یا فروش بهینه کاهش دهیم. اگر خریدار عمده هستیم با سر زدن به سایت های مورد نظر و با تعدادی قیمت گرفتن از جدیدترین شرایط و قیمت ها خبردار شویم و در صورت تمایل سفارش دهیم و در محل خودمان بدون اینکه سختی زیادی متحمل شویم، سفارش خود را دریافت نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما