خرید و فروش بهترین انواع قیصی تازه با قیمت مناسب

زردآلو یکی از میوه های بسیار خوش طعمی است که در تابستان، طرفداران بسیاری دارد. طعم بی نظیر و خواص بی شماری که دارد سبب شده است تا خط تولید برگه خشک شده آن که به قیصی معروف است در چند دهه اخیر افزایش یابد. برای آشنایی با انواع قیصی و خرید آن ما را در ادامه دنبال کنید.

خرید و فروش بهترین انواع قیصی تازه با قیمت مناسب

آخرین قیمت قیصی با کیفیت موجود در بازار

آخرین قیمت قیصی با کیفیت موجود در بازار

قیصی زردآلو یکی از محصولاتی است که از محبوبیت بسیار بالایی در بازار داخلی برخوردار است. خشک کردن میوه یکی از بهترین روش هایی است که کشاورزان و تولید کنندگان خشکبار به کار گرفته اند. با این متد هر میوه ای در تمامی فصول سال در دسترس مصرف کننده قرار خواهد گرفت.  افراد می توانند انواع قیصی را با کیفیت های متنوع و قیمت های متفاوت از بازار تهیه کنند.

قیمت گذاری روی هر محصول به عوامل متعددی بستگی دارد. تعیین قیمت برای محصولات خشکبار نیز وابسته به مواردی است که از جمله آنها عبارتند از : 

  • حجم تولید 
  • نوع و مدل زرد آلوی تازه
  • طرز تهیه قیصی ( سنتی یا صنعتی )
  • درشتی یا ریز بودن زرد آلو 
  • رنگ برگه زردآلو ( سیاه یا طلایی )
  • شهر تولید کننده 
  • برند تولید کننده و … 

موارد فوق الذکر چند نمونه از عواملی است که می تواند روی پایین یا بالا بودن قیمت قیصی تاثیر بگذارد. اما با توجه به بالا بودن درخواست های خرید فروش قیصی، تولید کنندگان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با حذف واسطه های فروش و دلالان، محصولات خود را با قیمتی مناسب به دست مشتری برسانند. 

شرکت پخش کننده انواع قیصی تازه و ارگانیک

شرکت پخش کننده انواع قیصی تازه و ارگانیک

قیصی درجه یک، از جمله محصولات پرفروش در فصل زمستان است. با کمی بررسی متوجه خواهیم شد که افراد زیادی هستند که با در نظر داشتن درخواست بالا برای خرید عمده قیصی، خط تولید این محصول را راه اندازی کرده اند. در حال حاضر برند های ایرانی متفاوتی را مشاهده می کنیم که در بازار های داخلی و خارجی فعالیت دارند. اما در این بین چگونه می توان فروشنده معتبر قیصی را تشخیص داد؟ 
شما می توانید برای خریدی مطمئن به شرکت ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا رضایت کافی را از خریدتان داشته باشید. بالا بودن مراکز پخش قیصی تازه و ارگانیک خریدی آسان را پیش روی شما قرار داده است. 

نمایندگی فروش قیصی مرغوب

نمایندگی فروش قیصی مرغوب

قیصی درجه یک در نقاط متفاوتی از ایران تولید و روانه بازار می گردد. به دلیل بالا بودن کیفیت و رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت استانداردها برای تولید این محصول، ایران به عنوان یکی از اصلی ترین مرکز پخش قیصی در جهان شناخته شده است. ارسال قیصی صادراتی اعلا به سایر کشورها، در ارزآوری برای کشورمان تاثیر به سزایی داشته است. 

تولید کنندگان عمده قیصی زرد آلو با توجه به درخواست های فراوان برای خرید و فروش بهترین انواع قیصی تازه با قیمت مناسب راهکار هایی را اندیشیده اند. متقاضیان و خریداران این محصول می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مرتبط و یا ارتباط گرفتن با تولید کننده ، قیصی درجه یک را به قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایند. 
هم چنین شاهد نمایندگی پخش قیصی در اقصی نقاط کشور می باشیم که بهترین قیمت قیصی را دارند. شما می توانید این محصول را با درجه کیفیت یک ممتاز از نمایندگی های موجود در شهرتان تهیه نمایید. 

مرکز تولید بهترین قیصی با کیفیت عالی در کشور

مرکز تولید بهترین قیصی با کیفیت عالی در کشوراین روزها بازار رقابت فروش انواع قیصی در کشور بسیار داغ و مهیج است. چرا که فروش قیصی و سایر خشکبار در فصل زمستان به حداکثر میزان خود می رسد. دلیل این افزایش فروش چشمگیر را می توان نبود میوه های تازه آن در این فصل دانست. 

به دلیل بالا بودن رقابت در این بازار ، تولید کنندگان سعی دارند از برای تولید محصولاتی باکیفیت از دیگری پیشی بگیرند. به همین دلیل است که مراکز زیادی مشغول به تولید بهترین قیصی مرغوب در سراسر کشور هستند. شما می توانید این محصول را در حجم های متفاوت و قیمت های استثنایی از مراکز معتبر پخش تهیه نمایید. 

بررسی ویژگی انواع قیصی درجه یک

بررسی ویژگی انواع قیصی درجه یکتولید قیصی درجه یک باید مطابق با اصول و استاندارد های شاخص صورت بگیرد. از جمله ویژگی هایی که یک قیصی اعلا می تواند داشته باشد عبارت است از :

  • رعایت درصد گوگرد مجاز برای تهیه قیصی که مطابق با شاخص استاندارد باید بین 900 تا 2000 ppm باشد.
  • حفظ میزان رطوبت که بهترین حالت آن بین 22 تا 25 درصد می باشد. 
  • سایز برگه های قیصی که هر چه بزرگتر باشد از نمره کیفی بالاتری بهره مند خواهد شد 
  • نوع بسته بندی قیصی و شیک بودن آن 
  • تاییدیه بهداشت
  • و … 

موارد فوق الذکر از جمله عواملی است که برای تولید قیصی تازه مرغوب و باکیفیت باید رعایت شود. شما می توانید با در نظر داشتن این نکات خریدی رضایت بخش را تجربه نمایید. 

خواص انواع قیصی زرد آلو برای افراد

خواص انواع قیصی زرد آلو برای افرادقیصی زرد آلو نیز همانند بسیاری از خوراکی های دیگر، دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. این میوه مفید سرشار از فیبر های رژیمی، پتاسیم، آهن، کلسیم ،بتاکارتن، آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A، C، k می باشد. استفاده از این داروی طبیعی در درمان بیماری های گوناگونی موثر است که عبارت است از:

  1. موثز در درمان پوکی استخوان
  2. موثر در درمان بیماری های قلبی و عروقی
  3. کنترل فشار خون بالا
  4. مفید در پیشگیری از سرطان
  5. موثر در درمان آب مروارید
  6. و …

البته باید توجه داشته باشید که افراد مسن و خردسالان در مصرف قیصی زردآلو زیاده روی ننمایند. چرا که استفاده بیش از اندازه آن نیز عوارضی برای آنان در پی خواهد داشت. 

معرفی بهترین قیصی موجود در کشور

معرفی بهترین قیصی موجود در کشورتولید قیصی در کشور همانند سایر محصولات انواع مختلفی دارد که وابسته به نوع و کیفیت آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است. برند های مختلف محصول تولیدی خود را بر همین اساس دسته بندی کرده و در معرض دسترس مشتری قرار می دهند. در تولید قیصی زرد آلو قطعا آن دسته از محصولاتی که سایز بزرگتر و همین طور رنگ روشن تری دارند مشتری پسند تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. پس از آن با کاهش سایز و تیره شدن رنگ، این محصولات نمره کیفی پایین تری خواهند گرفت. 

از آنچایی که ایران یکی از قطب های اصلی تولید قیصی و سایر خشکبار در جهان است، استاندارد هایی برای تولید این محصول قرار داده است. تولید کنندگانی که این اصول را به صورت کامل رعایت کنند قطعا پیروز این بازار رقابتی خواهند بود چرا که رضایت مشتری را جلب خواهند نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما