خرید و فروش زرد آلوی قیصی با کیفیت بالا و قیمت خوب

زردآلوی قیصی، نوعی فرآورده‌ی بدست آمده از میوه‌ زرد آلوست که به صورت خشک موجود می باشد. این محصول را هم به صورت خام مورد استفاده قرار داده و هم آن را پخته و به عنوان دسر کنار غذا، آن را نوش جان می کنند. هر دو شکل موجود از این محصول، دارای طعمی عالی بوده و واقعاً که از مزه خوشایند آن، بخصوص در کنار خورشت هایی مثل فسنجان نمی توان گذشت. البته که آثار درمانی این محصول هم به ارزش قیصی اضافه کرده است. اکنون به دلیل کاربرد فراوان این محصول در آشپزی‌های مختلف، خرید و فروش زرد آلوی قیصی با کیفیت بالا و قیمت خوب توسط مراکز متعدد فروش انجام می پذیرد.

خرید و فروش زرد آلوی قیصی با کیفیت بالا و قیمت خوب

قیصی درجه یک با قیمت عمده و جنس عالی

قیصی درجه یک با قیمت عمده و جنس عالی

قیصی زردآلو که آن را با نام دیگری مانند برگه نیز شناخته اند؛ از فرآوردهای خاص غذایی است که موجی از طرفداران و علاقمندان را به دنبال داشته است.
این محصول از شیرینی طبیعی برخوردار بوده و از همین رو، ضرری را متوجه بدن نمی سازد.
به علاوه می توان نوعی از این محصول را نام برد که حاوی کیفیت فراوانی بوده و در بازار شهرهای مختلف، بخصوص تبریز و شاهرود که از عرضه کنندگان آن به شمار می روند؛ به وفور موجود گشته است.
منظور از این نوع، قیصی آفتابی است که با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب، آماده شده است.

در هر حال اگر خریدار عمده قیصی هستید؛ می توانیدقیصی آفتابی را مد نظر قرار داده و آن را یا مستقیماً از مراکز پخش شاهرود و تبریز سفارش دهید و یا از فروشگاه های عمده خشکبار، با این شرایط تحویل بگیرید:

  • برخورداری از قیصی اعلا خوراکی با جنس و مزه ای عالی
  • بهره مندی از قیمت قیصی کیلویی درجه یک به صورت عمده 

زردآلوی قیصی و ویژگی های مصرفی آن

زردآلوی قیصی و ویژگی های مصرفی آن

زردآلوی قیصی که از بهترین و خوشمزه ترین خشکبارها به شمار می آید؛ دارای ویژگی های مصرفی متعددی است که به آن ها در قسمت زیر اشاره شده است:

  • برخی از شهرهای ایران، آن را به فرآورده هایی مانند مربای قیصی تبدیل کرده و محصولی متفاوت را از آن به وجود می آورند.
  • عده ای از افراد، عاشق مصرف این محصول به صورت خام بوده و به صورت خوراکی هرروزه از آن استفاده می کنند؛ قابل ذکر است که مصرف قیصی خام، به مراتب دارای خواصی چندبرابر نسبت به دیگر فرآورده های آن می باشد.
  • می توان این محصول را به صورت جوشانده استفاده کرد و برای اضافه وزن از آن بهره برد.
  • در پخت برخی از خورشت ها مانند خورشت آلو مسما نیز آن را به کار می برند.
  • به عنوان دسر کنار غذا، قیصی پخته شده را استفاده می کنند.

کارخانه برتر تولید قیصی با کیفیت فوق العاده

کارخانه برتر تولید قیصی با کیفیت فوق العاده

تولید قیصی خوراکی، البته نوع خشک شده آن، به کمک کارخانجات بسیاری که در بخش های مختلف کشور فعال هستند؛ انجام گرفته است.
اما تعدادی از کارخانجات تولیدکننده این محصول، به عنوان کارخانجات برتر شناخته شده و اقدام به عرضه آن با بهترین کیفیت نموده اند.

حالا می خواهیم به مشخصات متعلق به قیصی هایی که با کیفیت فوق العاده ای همراه بوده و توسط کارخانجات مذکور در جریان تولید و فرآوری مطلوبی قرار گرفته اند؛ بپردازیم که با دنبال کردن موارد زیر، می توانید آن ها را دریابید:

  • این نوع قیصی بسیار تمیز و فاقد لک و آلودگی است.
  • بسته بندی های مناسب و بهداشتی برای آن در نظر گرفته شده است.
  • از اندازه درشتی برخوردار می باشد.
  • دارای رنگ زرد بسیار پر رنگی است که نشان از رسیده شدن و پخته شدن کامل میوه زردآلو دارد.

عرضه کننده بهترین زرد آلوی قیصی در کشور

عرضه کننده بهترین زرد آلوی قیصی در کشورجالب است بدانید که زردآلوی قیصی، از نظر رنگبندی و ظاهر، تنها محدود به یک نوع یعنی زردآلوی زردرنگ نیست؛ بلکه آن را در رنگ دیگری هم مثل قیصی سیاه رنگ نیز می توان مشاهده کرد.
این قیصی، همان نوع آفتابی است که از مقوی ترین و خوشمزه ترین نوع این محصول به شمار می آید و به همین دلیل در عرصه صادرات نیز توانسته جای خود را حسابی باز کند.
در هر صورت چه خواستار قیصی زرد آلوی آفتابی باشید و چه هر نوع دیگری، باید از برترین مرکز عرضه قیصی وارد شوید.
چون این گروه از مراکز عرضه کننده که خوشبختانه شمار آن ها در کشور کم هم نیست؛ باعث خواهند شد تا از بهترین نوع قیصی، یعنی با قیمت و کیفیتی مناسب و ایده آل بهره مند شوید.

پخش کننده اصلی و معتبر قیصی تازه

پخش کننده اصلی و معتبر قیصی تازهیکی از بهترین گزینه های موجود از قیصی خشک شده، نوع تازه آن است که طعم و مرغوبیتی متفاوت را در خود به نمایش گذاشته است.
البته در بازار فروش این محصول، اثری از قیصی های پارسالی هم دیده می شود که آن ها برای تبدیل به فرآورده هایی مثل مربا یا ترشی مناسب به نظر  می رسند.

ولی برای تهیه قیصی خورشتی، بهترین نمونه، همین قیصی تازه است که قطعاً دارای تفاوت های بارزی با قیصی های قدیمی تر می باشد.
حالا یکی از راه هایی که کمک می کند تا امکان دسترسی به این نوع قیصی، به شکلی سریع و کم هزینه میسر شود؛ مراجعه به مراکز پخش کننده اصلی و معتبر این محصول خواهد بود.

فروش قیصی صادراتی به صورت عمده ای

فروش قیصی صادراتی به صورت عمده ایقیصی صادراتی ویژه که شامل قیصی آفتابی و قیصی های زردرنگ نیز می شود؛ از محصولات مورد علاقه خریداران خارجی به شمار آمده و افزایش درخواست و تقاضا از سوی آن ها را در پی داشته است.
نه تنها از بابت کیفیت و ظاهر نمی توان هیچ ایرادی به این نوع قیصی ها گرفت؛ بلکه برای طعم و مزه عالی آن، جز تعریف، نمی توان گفت.

گفتنی است که برای دسترسی خریداران داخلی به این محصول و برای اینکه آن ها نیز به مانند خریداران خارجی، از چنین قیصی های تکی برخوردار شوند؛ تعدادی از فروشگاه های بزرگ، تحت عنوان فروشگاه بهترین قیصی، تدارکات لازم را انجام داده اند.
بدین صورت فروش ویژه قیصی به صورت عمده ای انجام شده و تمامی خریداران را برخوردار از قیصی اعلا و قیمت مناسب خواهد گرداند.

روش تهیه و پخت قیصی برای انواع خورشت ها

روش تهیه و پخت قیصی برای انواع خورشت هاانواع قیصی خورشتی که برای خورشت آلو مسما یا آلو قیصی شمالی مورد استفاده فراوان قرار گرفته و غذایی لذیذ و متناسب برای پذیرایی مهمانان را آماده می نماید؛ از روش تهیه و پخت مشخصی برخوردار می باشد.
در این بخش می خواهیم این روش را مورد بررسی قرار دهیم که عبارت است از:

  1. ابتدا باید قیصی را به مدت ده دقیقه در آب خیس کرد.
  2. سپس آن ها را شسته و کنار می گذارند تا آب آن ها برود.
  3. قیصی را پخته و کمی شکر و آب را به آن اضافه کرده تا لعاب پس دهد.
  4. بعد از اینکه لعاب آن به حد غلیظ رسید و قیصی ها کاملاً پخته و نرم شدند؛ آماده مصرف می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما