سایت خرید و فروش قیسی میوه ارزان قیمت

خرید و فروش قیسی میوه به صورت مستقیم از طریق سایت بازار قیسی ایران در حال اجرا می باشد. فروش مستقیم قیسی باعث عرضه ارزان قیمت این محصول می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش قیسی میوه

خرید و فروش قیسی میوه

قیسی همان زرد آلو خشک شده است، که عطر و طعم بخصوصی دارد و به همین دلیل از این محصول به عنوان یک نوع چاشنی در اکثر خورش ها و غذاهای ایرانی استفاده می شود.

قیسی خشک به دو رنگ سیاه و زرد در بازار موجود است. رنگ این محصول رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد، یعنی هرچه رنگ قیسی خشک موجود در بازار روشن تر باشد، کیفیت و مرغوبیت این محصول به مراتب بیشتر خواهد بود.

میوه زرد آلو محصول برداشتی مناطق شما شرق کشور ایران است. این میوه خوش عطر دارای خواص زیادی است و از آنجایی که در همه فصل های سال موجود نیست و امکان تازه خوری آن در همه فصل ها وجود ندارد. این محصول به صورت قیسی خشک در بازار مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص و ویژگیهای این محصول برای تمامی خانم های خانه دار و فعالان حوزه طب سنتی آشکار می باشد.

قیسی در طب سنتی به عنوان یک محصول با طبع سرد مورد مصرف قرار می گیرد. یکی از مصارف عمومی قیسی در طب سنتی، استفاده از این محصول به همراه مغز گردو می باشد چرا که این مخلوط، دارویی گیاهی بسیاری خوبی برای لوزالمعده و ورم معده محسوب می گردد.

قیسی دارای محتوای بالای از پتاسیم می باشد و همان طور که می دانید، پتاسیم یک عنصر مهم در بدن است. این عنصر مهم نقش حیاتی در متابولیسم و عمکرد بافت ها، ارگان ها و سایر سلول های بدن را برعهده دارد. از این رو مصرف قیسی برای افراد مبتلا به امراض قلبی

بسیار مناسب و توصیه شده می باشد. از دیگر فواید مصرفی قیسی می توان موارد زیر را نام برد:

  • موثر در درمان آرتریت و روماتوئید
  • موثر در درمان آب مروارید
  • کمک به جذب آهن
  • موثر در تقویت اعصاب
  • موثر در درمان کم خونی

خرید و فروش قیسی میوه

خرید و فروش قیسی میوه

فروش عمده قیسی میوه از طریق سایت های اینترنتی با روش های مدرن اینترنتی و آنلاین برای تمامی مشتریان و متقاضیان این محصول در سراسر ایران آغاز شده است. مشتریان و متقاضیان می توانند جهت ثبت سفارش خود با مشاورین مجموعه ما تماس گرفته و یک محصول با کیفیت و بی رقیب را از ما خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما