سایت فروش فوق العاده قیسی مرغوب

سایت فروش فوق العاده قیسی مرغوب، به صورت فله و با قیمتی ارزان فعالیت خود را اغاز نموده است. فروش قیسی در این مرکز به صورت آنلاین می باشد. قیسی جزو محصولات فرآوری شده میوه زرد آلو است. برای تهیه قیسی از زرد آلو های درجه دو استفاده می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

زرد آلو قیسی بعد از جمع آوری شدن به صورت درجه یک و درجه دو از یکدیگر جدا می شوند. محصول درجه یک جهت مصرف تازه خوری به بازار عرضه و همچنین جهت تهیه کنسانتره های طبیعی مورد مصرف قرار می گیرد.

سایت فروش فوق العاده قیسی

نمونه های درجه دو جهت تهیه قیسی خشک شستشو داده می شوند و در دستگاه های صنعتی مخصوص فرآیند خشک کردن آن ها اجرایی می شود. قیسی خشک در طی فرآیند خشک شدن تغییر رنگ می دهد و در نهایت به رنگ قهوه ای روشن تبدیل می شود.

بعد از اجرایی شدن مرحله خشک کردن باید قیسی کاملا خشک باشد.

در بازار فروش قیسی هایی که دارای رنگ روشن تری هستند جزو محصولات با کیفیت و مرغوب به شمار می روند.

سایت فروش فوق العاده قیسی

ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید زرد آلو قیسی در جهان می باشد. به گونه ای که سالانه میزان زیادی قیسی تازه و خشک به کشورهای همسایه صادر می کند و این موضوع ایران را در مرتبه بزرگترین صادر کنندگان قیسی قرار داده است. کیفیت و مرغوبیت قیسی های تولیدی کشور ایران یکی دیگر از شاخص های معروفی این کشور در حوزه میوه جات می باشد.

خواص درمانی قیسی:

  • کاهش فشار خون
  • بهبود ویتامین A
  • موثر در تقویت لثه ها
  • موثر در کاهش التهاب
  • مانع از افزایش غلظت خون

گیاه و درختچه زرد آلو قیسی بومی مناطق غرب و مرکز کشور چین بوده و در این کشور به صورت عمده کشت می شود. بعد از کشت این محصول در چین و شناخته شدن این محصول، کشت آن در ایران نیز آغاز شد. و در حال حاضر تولید زرد آلو قیسی در ایران بیشتر از چین و دیگر کشورها رونق یافته است. به گونه ای که ایران دو مین کشور تولید کننده زرد آلو قیسی در جهان شناخته شده می باشد.

سایت فروش فوق العاده قیسی

فروش عمده قیسی مرغوب به صورت فله ای می تواند با قیمت ارزان تری نسبت به دیگر بسته بندی ها در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

چنانچه به عنوان خریدار عمده قیسی مرغوب، به دنبال مرکز فروش عمده این محصول هستید، پیشنهاد می کنیم به مرکز فروش اینترنتی بازار قیسی ایران سر زده و بعد از بررسی و مقایسه کیفیت ها و همچنین مقایسه قیمت ها نسبت به خرید نهایی خود اقدام نمایید، تا محصولی با پایین ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان را صاحب شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما