سایت فروش قیسی خشک باکیفیت

قیسی محصولی پر طرفدار است که از زمان های قدیم نیز به خاطر خواص بی شماری که دارد، خوردنش توصیه شده است. زکریای رازی خوردن قیسی با مغز گردو را برای درمان لوزالمعده و ورم روده توصیه کرده است. فروش قیسی نیز به خاطر خواص و طعم لزیزی که دارد بسیار زیاد است. خواص قیسی خشک را برایتان خواهیم گفت: فیبر رژیمی، ویتامینc، ویتامینA، بتا کارون، آهن، پتاسیم. میوه جات خشک به خاطر ماندگاری زیاد همیشه در دسترس هستند که همین امر باعث شده است تا در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کنند. قیسی برای درمان افرادی که دارای یبوست، فشار خون، گرفتگی عضلات، کم خونی، بینایی ضعیف، سیستم ایمنی ضعیف، آنفلانزا و سرماخوردگی شدید و امراضی دیگر هستند بسیار مفید می باشد. باید بدانید که طبع قیسی گرم و تر است تا بر اساس مزاج و طبیعت بدن از آن استفاده کنید. زردآلو یکی از میوه هایی است که می توان از آن قیسی یا برگه زردآلو تهیه کرد، میوه خشک این محصول بسیار خوش طعم و خوش مزه است.

سایت فروش قیسی خشک باکیفیت

نحوه تولید انواع قیسی درجه یک خشک

نحوه تولید انواع قیسی درجه یک خشک

نحوه تولید انواع قیسی درجه یک خشک به دو راه سنتی و صنعتی با روش های زیر انجام می شود:

● خشک کردن در آفتاب

● خشک کردن با دستگاه

● خشک کردن بوسیله فر

هر کدام از روش های فوق مراحل خاص خود را دارند، این مراحل در کنار مزایا معایبی نیز دارند.

ابتدا میوه را برداشت می کنیم، پس از آن جداسازی را انجام می دهیم، میوه هایی که دارای گوشت بیشتری هستند را دونیم کرده و هسته آنها را جدا کرده و به صورتی که قیمت درونی میوه رو به بیرون باشد درون طبق می چینیم.

سپس طبق ها را داخل اتاقک هایی قرار می دهند که در آنها گوگرد دود داده اند، به این اتاق ها دودخانه نیز می گویند. بعد از دود دهی آنها را درون آفتاب می گذارند تا خشک شوند. اگر بدون دود دهی در آفتاب قرار دهند رنگ میوه ها سیاه می شود.

کارخانه تولیدی قیسی با توجه به این نکات و انجام این مراحل محصولی مرغوب و با کیفیت را به بازار  می فرستد. عرضه قیسی به صورت مستقیم از کارخانجات انجام می شود.

قیسی خشک باکیفیت

قیسی خشک باکیفیت

قیسی خشک با کیفیت را می توان از مراکز فروش معتبر و بعضی از خانه ها خریداری کرد. این محصول را با بهترین میوه ها که از نظر درشتی و گوشتی بودن درجه یک هستند تولید می کنند.

قیسی های خشک بدون افزودنی سالم تر و ارگانیک تر از قیسی هایی هستند که با تثبیت کننده های رنگ، آغشته شده اند.

هر چه محصولات تولیدی از مواد شیمیایی دورتر باشند سالم تر و مفیدتر هستند. این محصول در هر شهر بنا به طعم میوه و نوع تهیه  و کیفیت آن طعمی متفاوت دارد.

این محصول با کیفیت های مختلفی تولید می شود. مزایا قیسی را در ابتدا برایتان بازگو کردیم همین مزایا این محصول را پر فروش کرده است.

ایران جزء برترین تولید کنندگان قیسی به شمار می رود که، قیسی با کیفیت و مرغوبیت زیاد را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

برای تشخیص بهترین مارک قیسی باید به گوشتی بودن، سیاه نبودن آن دقت کرد.بهترین مارک های قیسی برای صادرات استفاده می شوند. روشن بودن، نبود مواد شیمیایی درتولید آن، نرم بودن،طلایی بودن، این ها مشخصات قیسی خوب است.

فروش قیسی به صورت عمده

فروش قیسی به صورت عمده

فروش قیسی به صورت عمده در تمام مراکز بزرگ فروش این محصولات انجام می پذیرد. فروش عمده قیسی به صورت فله ای و همچنین بسته بندی شده امکان پذیر است.

زرد آلوی خشک یکی از محبوب ترین انواع قیسی است که در فروش عمده این نوع خشکبار در فروشگاه های عرضه کننده این محصول، قادرید آن را نیز به صورت فله ای تهیه نمایید.

به خاطر تقاضای بالایی که برای خرید این نوع از قیسی وجود دارد، مراکز بسیاری هستند که آن را عرضه می کنند، کسانی که قصد خرید قیسی فله ای دارند باید از فروشگاه هایی که در عمده فروشی فعالیت دارند مقدار مصرفی خود را تهیه کنند.

توزیع و پخش قیسی به صورت عمده، فله و بسته ای امکان پذیر است که بنا به سفارش مشتریان محصول برای آنها فرستاده می شود.

بعضی از کارخانه ها سایت هایی را برای فروش محصولات خود طراحی می کنند تا خریداران بتوانند به صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز خرید کنند.

صادرات قیسی به نقاط مختلف جهان

صادرات قیسی به نقاط مختلف جهانصادرات قیسی به نقاط مختلف جهان از طریق همه ی تولید کنندگان این محصولات انجام می شود. بازار قیسی در کشور های دیگر نیز رونق دارد، این فرآورده همان گونه که گفته شد به خاطر طعم بی نظیر و خاصیت های فراوانی که دارد مردم کشور های دیگر را هم جذب خود کرده است. 

سالانه به مقدار زیادی از این خشکبار به کشور های همسایه صادر می شود. بسته بندی قیسی برای صادرات متفاوت است. قیسی زردآلو اگر به رنگ طلایی باشد مرغوب ترین محصول برای صادرات می باشد.

هرچه گوگرد در تهیه این محصول کمتر استفاده شود کیفیت کار بالا می رود و شرکت های خارجی بیشتر از این خشکبار خریداری می کنند. 

خشکبار صادراتی اگر بنا به گونه ای که در مورد کیفیتشان گفته شده است نباشند توسط کشورهایی که خریداری شده مرجوع می شود و این امر تجارت کشور و تجارت قیسی را مورد ضرر قرار می دهد.

پخش قیسی به داخل کشور و خارج از کشور بیشتر به صورت عمده انجام می شود، زیرا هم از نظر قیمتی مناسب تر است هم از نظر حمل.

روش های خرید قیسی

روش های خرید قیسیقیسی رامی توان با روش های مختلفی خرید کرد. مثلا می توان از؛ کارخانجات، فروشگاه ها، سایت ها خرید خود را انجام داد.

خرید قیسی می تواند به صورت عمده، فله و بسته ای باشد، انتخاب نوع خرید، بسته به سلیقه و سفارش مشتری است. خریداران همیشه به دنبال جنس مرغوب و با کیفیت می روند.

برای خرید این نوع خشکبار باید به مراکز معتبر مراجعه کرد تا محصولی مرغوب، با کیفیت و تمیز را به دست آورد. خرید و فروش قیسی بسیار زیاد در بازارها انجام می شود.

این مراکز قیسی را به صورت عمده خریداری می کنند و به صورت فله و بسته ای به مشتریان عرضه می کنند. هرچه بسته بندی ها زیبا تر و دقیق تر باشند صادرات آنها بیشتر انجام می شود.

خرید این محصول به هزینه پرداختی مشتری نیز بستگی دارد هرچه پول بیشتری بپردازد مسلما جنس بهتری دریافت می کند.

عرضه قیسی با مناسب ترین قیمت

عرضه قیسی با مناسب ترین قیمتعرضه قیسی با مناسب ترین قیمت توسط تمام مراکز انجام می شود. بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع خشکبار در کشور، تولید، عرضه و فروش انواع قیسی مرغوب را بدون واسطه از تولید به مصرف با نازل ترین قیمت ها انجام می دهند.

قیمت فروش این محصول کاملا رقابتی است؛ ابزار هایی که به رقابتی بودن قیمت ها کمک می کنند عبارت اند از: 

● حذف تمامی واسطه ها در خرید.

● امکان خرید عمده.

● ارتباط مستقیم با تامین کنندگان.

● ارتباط مستقیم با تولید کنندگان درجه یک.

● تنوع کیفیت و عدم وجود محدودیت در خرید.

تمام این شرایط باعث شده تا مصرف کنندگان محصولی ارزان تر ومناسب تر را خریداری کنند. پخش عمده قیسی موجب شده تا قیمت ها شکسته شود و هزینه کمتری برای خرید پرداخت شود.

مضرات قیسی در کنار فوایدش پیداست؛ برای افراد دارای سابقه سنگ کلیه سفارش شده است کمتر مصرف شود، به خاطر دیر هضمی و نفاخ بودن برای مسن سالان و کودکان اصلا خوب نیست، برای افرادی که مشکلات تنفسی از جمله آسم دارند ضرر زیادی دارد.

تامین کننده قیسی

تامین کننده قیسیایران با تولید ۴۳۲ هزار تن زردآلو پس از ازبکستان در رتبه دوم تولید این محصول در جهان قرار دارد.

هر شهر به طور جداگانه تولید کننده و تامین کننده ی قیسی مخصوص خود را دارد. در بعضی از شهر ها این محصولات به صورت سنتی و خانگی تهیه می شوند که بدون مواد شیمیایی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تامین کننده ی قیسی بر اساس نیاز مصرف کنندگان و بودجه آن ها محصول را برایشان تهیه می کند و تحویل می دهد.

باتوجه به اقلیم مناسب کشور و سازگار بودن درخت زردآلو با این اقلیم، محصول فوق در تمامی استان ها کشت و تولید می شود که بیشترین میزان تولید این محصول به استان آذربایجان غربی با تولید ۶۸،۵ هزار تن زردآلو اختصاص یافته است. همچنین شهر تبریز در تامین گروه تولیدات خشکبار یکی از شهر های مد نظر مشتریان می باشد که این طرفداری در سالیان دراز پدید آمده است. امروزه در محصولی همچون قیسی زرد گوگردی، می توان به کیفیت تولیدات تبریز امید بست و اطمینان داشت که همیشه برای خرید بهترین قیسی می توان روی ارقام قیسی تبریز متمرکز ماند. محدوده تولیدات قیسی زردآلو در شهر تبریز، شامل انواع خانواده ی قیسی ها می باشد که در حقیقت نقطه عطف تجارت با فروشندگان خشکبار تبریز این است که قیسی زرد و سیاه در همه ی رقم ها از جمله گوگردی، ارگانیک آفتابی و نوع تیزابی به مرکزیت بازار تبریز قابل مطالبه است.

ازدیاد کارخانه های تولید قیسی باعث ایجاد فضایی رقابتی شده است، که منجر به ورود بهترین قیسی ها با عالی ترین درجه کیفی در بازار شده است.

رشد و توسعه کارخانه های تولید کننده قیسی در کیفیت این نوع خشکبار تاثیر ویژه ای داشته است. تامین کنندگان، این محصول را به صورت تازه عرضه می کنند.

تامین کنندگان گاهی همان نمایندگان کارخانجات هستند که محصولات با کیفیت خود را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کنند.

خریدار بهترین قیسی صادراتی

خریدار بهترین قیسی صادراتیبهترین و مرغوب ترین قیسی ها برای صادرات آماده می شوند، برای خرید این نوع قیسی باید انواع مختلف قیسی را بشناسید.

قیسی به خاطر این که در هر شهر به طور جداگانه تولید می شود تفاوت محصول و اختلاف کیفیت زیادی دارد. خریدار بهترین قیسی باید به نکات زیادی توجه کند تا بتوان مرغوب ترین را خرید کند و برای صادرات آماده کند. 

این خشکبار انواع مختلفی دارد که صادر کننده بنا به سفارش مشتری باید آن را تهیه و صادر کند. خریدار این محصول باید به نرم بودن، تازگی، رنگ قیسی، طرز تهیه و اندازه آن توجه کند تا بتواند بهترین قیسی را صادر و سود زیادی را از آن خود کند.

اگر محصول صادراتی مرغوبیتی که درباره آن گفته شده است را نداشته باشد توسط کشوری که خریداری شده است مرجوع می شود که این گونه ضرر زیادی را خریدار متحمل می شود.

قیسی خشک درجه یک از انواع تولیدات می باشد که خرید و فروش آن در عرصه صادرات، با سود آوری های قابل توجهی همراه است.

خرید قیسی به قیمت کارخانه

خرید قیسی به قیمت کارخانهبرای خرید با قیمت های مناسب تر باید سراغ خود کارخانه ها رفت، تا بتوان محصولی با کیفیت و ارزان تر را خرید کرد.

کارخانه ها این محصولات را به صورت عمده به فروش می رسانند و به خاطر این که واسطه ای در میان نیست هزینه کمتری را باید پرداخت، این هم برای کارخانه خوب است که محصولاتش کلی خرید می شود و هم به نفع خریدار است که کمتر هزینه می دهد.

گاهی خرید ها از نمایندگی های این کارخانه ها انجام می شود، گاهی کارخانجات سایت هایی را طراحی می کنند تا مشتریان بتوانند با دیدن و انتخاب محصول دلخواه خود، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند.

قیمت فروش این سایت ها با قیمت کارخانه تفاوتی ندارد به خاطر همین بیشتر خرید ها از طریق اینترنتی انجام می شود.

فروشنده های عمده در بازار خرید قیسی اصل در ایران، محصولات خود را به صورت آنلاین در سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه می دارند.

برای اطلاع از قیمت های دقیق می توان به سایت ها یا نمایندگی های فروش خشکبار مراجعه کرد.

فروشگاه های معتبر قیسی در کشور

فروشگاه های معتبر قیسی در کشورفروشگاه های معتبر زیادی وجود دارد که در تمام شهر های کشور در حال خرید و فروش خشکبار هستند. این فروشگاه ها محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند و پس از جداسازی محصولات از هم آنها را درجه بندی و قیمت گذاری میکنند.

این مراکز فروش محصولات را به صورت فله ای و به صورت بسته بندی شده برای مصرف کنندگان آماده می کنند. گاهی فروشگاه های معتبر به خاطر رعایت بهداشت فقط به صورت بسته بندی شده خشکبار را به فروش می رسانند.

یکی از راه های دسترسی به بهترین نمونه های انواع میوه خشک مانند؛ قیسی، مراجعه به فروشگاه های معتبر در کل کشور است.

فروشگاه های معتبر کشور برای عرضه قیسی و دیگر میوه های خشک امکان عرضه اینترنتی را برای مشتریان در نظر گرفته اند. در خرید آنلاین و با حذف هزینه های جانبی مشتریان می توانند انواع میوه خشک را با قیمت های به صرفه و مناسب تری خریداری کنند.

اولین تولید کننده قیسی در ایران

اولین تولید کننده قیسی در ایرانایران دومین رتبه در تولید این محصولات را دارد، تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران در حال فعالیت هستند که اولین تولید کننده قیسی در ایران شهرستان ابر کوه است که به خاطر تولیدات بی نظیر و زیادش دارای رتبه برتر در ایران است.

ایران در تولید خشکبار بعد از ترکیه قرار دارد، شهرستان ابر کوه که اولین و بیشترین تولید در ایران را دارد محصولات مرغوب و با کیفیت را به کشور هایی از جمله: عراق، امارات متحده عربی، بحرین، قطر، عمان، ترکمنستان، کویت و روسیه صادر میکند.

کارخانه های تولید کننده قیسی در ایران، سالانه هزاران تن خشکبار را تولید و به بازار عرضه می کنند و محصولات خود را به صورت عمده، فله و بسته بندی های مختلف و با قیمت های مناسب روانه بازار می کنند.

بازار بزرگ انواع قیسی با کیفیت ایرانی

بازار بزرگ انواع قیسی با کیفیت ایرانیایران با یک اقلیم جغرافیایی بی نظیر و برخوردار از خاک حاصلخیز، مرجع کشت و مرکز تامین انواع بهترین زردآلو ها می باشد که سال های زیادی از قدمت پرورش زردآلو در ایران می گذرد.چندین شهر ایرانی شرایط مطلوب کشاورزی روی میوه ی زردآلو را دارا هستند که با عزم و توان کشاورزان این شهر ها، هر ساله زردآلو های مرغوب برداشت می شوند و فروش تا سر حد صادرات پیش می رود.

خریداران خارجی زردآلو صادراتی ایران به تعداد ۱۷ کشور رسیده است که عراق تراز تجاری بیشتری را برای خرید این محصول ثبت کرده است و همچنین ایران در رتبه ی دوم به عنوان تامین کننده ی این محصول شناخته شده است.

بازار بزرگ انواع قیسی با کیفیت ایرانی امروزه در سراسر کشور و در کشور های خارجی در حال فعالیت است. این بازار ها محصولات را با بهترین کیفیت و جنس به مشتریان ارائه می دهند.

همواره تاجران میوه در دنیا جهت انجام معاملات با کشور های تامین کننده ی اصلی، حساب ویژه باز می کنند و باید گفت ایران در دنیا برای تجارت قیسی و زردآلو صادراتی مشهور است.

عمده فروشی بهترین نوع قیسی در بازار

عمده فروشی بهترین نوع قیسی در بازارعمده فروشی انواع قیسی در ایران با توجه به تقاضای مشتریان محصولات را به صورت عمده در اختیار آن ها قرار می دهد و خرید از این مراکز بسیار به صرفه تر بوده است.

در طول سال ها، تبریز یکی از شهر های عرضه کننده ی موفق در بحث خشکبار قیسی از نوع سیاه و زرد به شمار می آید و تولید قیسی در این شهر با اتکا به کاربلدی تولید کنندگان در وضعیت مطلوب تری با حاصل آمدن تولیدات مرغوب پیش می رود.

همچنین در زمینه ی تولید و پخش قیسی امروزه شرکت های زیادی فعالیت می کنند. مجموعه خشکبار رادین نیز انواع مرغوب ترین نوع قیسی را در بازار های سراسر ایران پخش می کند و یکی از نمایندگی های معتبر فروش عمده ی قیسی محسوب می شود.

لیست قیمت روز قیسی

لیست قیمت روز قیسیاطلاع یابی از حدود قیمتی لیست انواع قیسی می تواند از یک منبع آگاه مثمر، ثمر بخش تر باشد که به هر حال روزانه با تغییرات تناژ مورد نیاز، نرخ روز متغیر خواهد بود.

لیست ارقام درجه یک از محصول قیسی در نرخ گذاری متناسب با رنگ و سایز به فروش می رود که در قبال مرغوبیت خود قیسی، چنانچه بسته بندی با کیفیت منظور گردد، مطمئناً تاثیر بر قیمت خواهد داشت.

قیمت قیسی زردآلو را باید با توجه به نوسانات زیادی که در بازار وجود دارد، هر روز از مراکز پخشش جویا شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما