سایت فروش کشمش خشک در کشور

کشور ما از جمله بزرگترین تولید کننده گان کشمش در جهان به شمار می آید و پتانسیل بالایی در این زمینه داشته و دارد. بزرگترین تولید کننده کشمش در ایران در شمال غرب ایران واقعند. لذا سایت فروش کشمش خشک در کشور و بعبارتی فروشگاه های اینترنتی این محصول و محصولات دیگر با توجه به پیشرفت های بی نظیر تکنولوژی و راحت تر شدن کارهای بشری این روزها در ایران و دیگر کشوز های جهان رونق بی شماری گرفته است.

کشمش هم همانند دیگر محصولات از این قاعده مستثنی نیست و فروشگاه های اینترنتی متنوعی عرضه کشمش را نیز در سبد فروش خود قرار داده اند. و تجارت انواع کشمش را به نحوی برای فروشندگان و خریداران این محصولات راحت تر کرده اند. و فروشنده کشمش و همچنین خریدار کشمش می تواند به راحتی از طریق این سایت ها خرید و فروش این محصول را انجام داده و دست واسطه ها و دلالان را قطع کند.

سایت فروش کشمش خشک در کشور

کشمش به 2 روش تهیه و خشک می شود

کشمش به 2 روش تهیه و خشک می شود

کشمش از جمله مواد غذایی بوده است که در طول سالیان مختلف در کشور ما تولید میشده و امروزه نیز تولید انواع کشمش در ایران ادامه دارد. امروزه تولید کننده کشمش در سراسر کشور این محصول را به روش های مختلفی تهیه می کنند و بعبارتی کشمش به ۲ روش تهیه و خشک می شود:

  • سنتی
  • صنعتی

طرز تهیه کشمش در روش سنتی همانند قدیم الایام بدین صورت است که انگور را جلوی آفتاب می گذارند تا آب آن بخار شود و انگار را خشک می کنند و کشمش تولید می گردد.

در روش صنعتی اما شرایط کاملا فرق می کند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فرآیند بخار گوگرد یا غوطه ور کردن در تیزآب کشمش را به صورت صنعتی تهیه و تولید می کنند و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کنند.

بزرگترین تولید کننده کشمش در ایران

بزرگترین تولید کننده کشمش در ایران

شاید قبل از این که این مطلب را بخوانید شما هم از بزرگترین تولید کننده کشمش در ایران اطلاعاتی داشته باشید. کشور عزیز ما ایران از جمله کشورهایی است که ظرفیت بسیار بالایی در زمینه تولید و تجارت کشمش دارد. مراکز مختلفی در کشور وجود دارد که در حال تهیه و تولید کشمش هستند. بزرگترین تولید کننده کشمش در ایران استان قزوین است و همانطور که شاید شما هم بدانید منطقه تاکستان در این استان در زمینه کشت و برداشت انگور سرآمد کشور است آنچنان که از نام این منطقه هم پیداست. 

علاوه بر قزوین؛ کشمش در شهرهای مختلف دیگری نیز در کشور تولید و عرضه می شود که از این جمله می توان به همدان؛ خراسان؛ آذربایجان غربی و شرقی و … اشاره کرد. کشمش و انگور طلایی رنگ ملایر در همدان؛ و همچنین کشمش شهرستان کاشمر در خراسان از جمله کشمش های مشهور بین ایرانیان هستند.

میزان کشمشی که در کشور عزیز ما تولید می شود به حدود 200 هزار تن یا بعبارتی 200 میلیون کیلوگرم در سال هم میرسد که از این مقدار منطقه پربرکت تاکستان چیزی نزدیک به یک سوم این مقدار را تولید می کند. 

صادرات کشمش از جمله صادرات پر رونق در کشور است. از 200 هزار تن کشمش تولیدی در کشور چیزی نزدیک به 80 درصد آن به کشورهای مختلف سرتاسر کره خاکی صادر شده و بقیه آن که حدود 40 هزار تن می باشد توسط  شرکت توزیع کشمش در کشور توزیع شده و به مصرف داخلی میرسد.

بهترین مارک کشمش ایرانی و خارجی در بازار

بهترین مارک کشمش ایرانی و خارجی در بازار

در ادامه این مقاله چند مورد از بهترین مارک کشمش ایرانی و خاراجی در بازار را به شما معرفی میکنیم.

همه ی ما از زیبایی های کشور همسایه یعنی ترکیه زیاد شنیدیم و یا آن ها را دیده ایم اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترکیه به سرزمین انگور ها شهرت داشته و دارد. این کشور در زمینه تولید انگور در جهان رتبه نخست را ندارد اما با تولیدی نزدیک به 20 برابر تولید کشمش ایران یعنی تولید سالانه 4 میلیون تن از این ماده خوراکی و با ارزش بزرگترین تولید کننده و مرکز فروش کشمش این محصول در سرتاسر جهان شناخته شده و می شود.

کشور دوم در این حوزه آمریکا است که باتوجه به 50 ایالتی که دارد و تنوع آب و هوایی و وسعت آن از جمله تولیدکنندگان مطرح در این حوزه می باشد. 

و ایران عزیز ما سومین کشور دز زمینه تولید کشمش در جهان با تولید سالانه نزدیک به 200 هزار تن کشمش می باشد.

علاوه بر این کشورهایی نظیر یونان؛ افریقای جنوبی؛ ساحل عاج و …. از دیگر تولید کنندگان کشمش در سراسر جهان هستند

معروفترین برند تولید کشمش در کشور ترکیه کشمش سلطان است که بیشترین تولید را در این قطب اصلی تولید کشمش در جهان دارد.

در کشور عزیز ما هم کشمش سبز؛ زرد ؛ سیاه و سلطان از معروفترین برند ها و مارک های تولیدی کشمش هستند.

مرکز فروش انواع کشمش در ایران

مرکز فروش انواع کشمش در ایرانمرکز فروش انواع کشمش در ایران با توجه به اینکه ایران سومین کشور تولید و عرضه کشمش به سراسر جهان است تقریبا در تمام شهرها و مناطق بزرگ کشور وجود دارد. و شما می توانید از طریق مرکز فروش کشمش در شهر و منطقه خود کشمش مویز؛ کشمش پلویی؛ کشمش زرد؛ کشمش سلطان و …. را به راحتی از طریق این فروشگاه ها تهیه کنید.

البته همانطور که قبلا هم گفته شده است شهرهایی مانند قزوین؛ همدان؛ مشهد و … به دلیل اینکه قطب تولید کشمش در کشور هستند از مهمترین و بهترین مراکز پخش این محصول می باشند و شما می توانید کشمش ارزان قیمت را با کیفیت عالی از این مراکز تهیه کنید.

فروشگاه های معتبر کشمش در مشهد

فروشگاه های معتبر کشمش در مشهدفروشگاه های معتبر کشمش در شهر مشهد بدلیل اینکه این شهر و یا بعبارتی صحیح تر استان خراسان که این شهر مرکز آن است یکی از تولید کنندگان کشمش است در سطح شهر مشهد بسیار زیاد مشاهده می شوند.

شهر کاشمر از جمله تولیدکنندگان مشهور و معروف انگور و کشمش در کشور به حساب میاید و این مسئله باعث شده شهر مشهد و استان خراسان یکی از قطب های تولید و پخش و فروش کشمش در سراسر کشور باشد. خواص کشمش بسیار زیاد بوده و از قدیم الایام جزو تنقلات ایرانی ها به حساب می آمده است. و از آنجایی که شهر مشهد یک شهر زیارتی است و سالانه میلیون ها مسافر به این شهر سفر می کنند بازار خرید و فروش کشمش هم رونق بسیاری در این شهر داشته و دارد. و لذا مراکز زیادی به فروش کشمش و انواع آن می پردازند. 

برای پیدا کردن این مراکز کافیست یک جست و جوی ساده در اینترنت انجام دهید.

تامین کننده کشمش در سراسر کشور

تامین کننده کشمش در سراسر کشورتامین کننده کشمش در سراسر کشور چند قطب مهم و اساسی تولید این محصول ارزشمند و شیرین در ایران هستند که آن را به بازار عرضه می کنند.

همانطور که گفته شد تاکستان در قزوین بزرگترین قطب تولید کشمش در ایران است و نزدیک به 70 هزار تن کشمش را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

این منطقه از قدیم الایام منطقه ای است که در تولید انگور سرآمد است و انگور تولیدی آن هم بصورت انگورهای تازه راهی مناطق مختلف شده و مابقی آن نیز با روش های صنعتی در اکثر مواقع تبدیل به کشمش شده و نیازهای بازار داخلی و خارجی را تامین می کند.

علاوه بر تاکستان؛ کاشمر در مشهد؛ ملایر در همدان نیز از شهرهای مهم تولید و تامین کشمش کشور هستند. این مناطق در این استان ها باعث شده تا شهر مشهد؛ قزوین و همدان از جمله مهمترین شهر های تولید و عرضه ی کشمش باشند.

عرضه با کیفیت ترین کشمش ایرانی به بازار

عرضه با کیفیت ترین کشمش ایرانی به بازارهمانطور که ذکر شد کشور عزیزمان ایران سومین قطب تولید کشمش در جهان می باشد عرضه با کیفیت ترین کشمش ایرانی به بازار جهان و بازار های داخلی توسط فعالان در این حوزه به صورت پر رونق انجام می شود و مشخصات کشمش خوب و عالی ایرانی در بازار های جهانی باعث شده تا با صادر شدن چیزی نزدیک به 160 هزار تن از این محصول در سال به بازار های مختلف در کشورهای مختلف جهان چرخ صنعت کشور بیشتر چرخیده و درآمد ارزی خوبی را برای کشور حاصل نماید. 

با توجه به کیفیت بالای کشمش کشورمان نکته ای که باید ذکر شود این است که با مدیریت بیشتر در حوزه های مختلف مربوط به صادرات این محصول و به کارگیری راهکارهایی بهتر و اصولی تر می توان این محصول شیرین و با ارزش را به مناطق مختلف جهان صادر کرد و مخصوصا اروپا از جمله مناطقی است که قابلیت صادرات در آن بسیار زیاد است اما متاسفانه هنوز در این بازار فعالیت چشمگیری توسط اشخاص فعال در این حوزه صورت نگرفته است که امید است به زودی اقدامات لازم صورت گیرد.

باغداران و تولید کنندگان انگور و کشمش علاوه بر بازار های خارجی چیزی نزدیک به 40 هزار تن کشمش را به بازار های داخلی نیز ارائه می کنند و مزایای کشمش باعث شده که این ماده ی شیرین و مقوی در سبد خرید ایرانیان نیز جایگاه خوب و قابل قبولی داشته باشد.

نمایندگی پخش کشمش خشک در تهران

نمایندگی پخش کشمش خشک در تهران نمایندگی پخش کشمش خشک در تهران در مناطق مختلف این شهر وجود دارد.

پایتخت ایران به دلیل اینکه قطب اقتصادی و صنعتی کشورمان است در این زمینه نیز فعالان بیشماری را در خود جای داده است و افراد زیادی در نمایندگی های مختلف انواع کشمش های زرد؛ سیاه؛ سبز؛ سلطان؛ پلویی و …. را از شرکت های مختلف گرفته و به مناطق مختلف شهر تهران و حتی دیگر شهرها عرضه می کنند.

صادرات کشمش به کشورهای همسایه

صادرات کشمش به کشورهای همسایهصادرات کشمش به کشورهای همسایه همانند صادرات دیگر خشکبار ایرانی انجام می شود. 

بزرگترین بازار هدف کشمش ایرانی کشور عراق است. البته صادرات کشمش به کشورهای حوره خلیج فارس از جمله امارات و قطر و همچنین روسیه و کشورهایی مانند گرجستان و …. هم صورت می گیرد. اما نکته ای که قابل ذکر است این است که تکیه بر بازارهای کشور های همسایه کم و بیش باعث شده است که از رونق صادرات این محصول کمی کاسته شود و قطعا باید برای آن فکری تازه برداشت و راهکاری جدید داشت. 

لذا خیلی خوب است که فعالان در این حوزه تمام تلاششان را بکنند تا با کشف بازارهای جدید برای این محصول صادرات بهتر و بیشتری را انجام دهند. البته گفتن این موضوع حائز اهمیت است که متاسفانه یکسری روندها در مجوز دهی برای این محصولات همانند دیگر محصولات خشکبار برای صادرات باعث شده تا کمی کار در این حوزه سخت شود.

نکته ی دیگری که حائز اهمیت است این است که متاسفانه بسته بندی محصولات خشکبار ایرانی و محصولات کشاورزی ما به این دلیل که برنامه ریزی خاص و منظمی در حوزه کشاورزی کشور وجود ندارد کاملا دچار نقص است و شاید یکی از بزرگترین معایب محصولات ما در بازارهای خارجی می باشد. 

بسته بندی و ظاهر محصولات نقش بسیار مهم و بسزایی در فروش آن ها در سرتاسر جهان دارد و باید در این حوزه نهایت دقت و وسواس به خرج داده شود و محصولات در بسته بندی های بسیار خوب و قابل قبول به بازارهای خارجی ارائه شود تا خود محصول نیز به چشم بیاید و بیشتر مورد استقبال قرار گیرد اما متاسفانه می شود گفت تا الان چنین چیزی در مورد محصولات خشکبار ما کمتر اتفاق افتاده و امید است به آن بیشتر توجه شود.

سفارش کشمش خشک به صورت جزئی و عمده

سفارش کشمش خشک به صورت جزئی و عمدهبرای سفارش کشمش خشک به صورت جزئی و عمده پیشنهاد می شود از طریق شرکت ها و نمایندگی های معتبر و شاخص که در ارتباط با تولیدکنندگان اصلی این محصول هستند اقدام کنید. زیرا در این صورت دست واسطه ها و دلالان در این حوزه را کوتاه کرده و کشمش نصف قیمت برای شما آب خواهد خورد و قطعا می توانید کشمش را با قیمت ارزان تر و حتی گاها کیفیت بالاتری تهیه کنید. 

برای مشاهده نمایندگان و شرکت‌های معتبر عرضه ی کشور در سراسر کشور می.توانید از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید و یا از طریق جست و جو در سایت های معتبر این نمایندگی ها را پیدا کرده و از طریق آن ها محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. بعلاوه می توانید از طریق این نمایندگی ها اطلاعات کافی و وافی را در زمینه کشمش های مختلف بدست آورید و از آن ها استفاده کنید.

خریدار بهترین نوع کشمش

خریدار بهترین نوع کشمش خریدار بهترین نوع کشمش ایران کشورهای عربی همسایه ما از جمله عراق و امارات و قطر و البته کشور روسیه هستند. هرچند جا برای صادرات این محصول به کشور های مختلف بسیار زیاد است اما فعلا این محصولات به این کشورها صادر شده و درآمد ارزی خوبی را برای کشور دارند.

اما نکته ی بسیار مهم این است که می توان با کمی بازاریابی قوی تر و همچنین تقویت شکل ظاهر؛ بسته بندی؛ ابعاد و حجم کشمش های مختلف آن ها را به کشور های مختلف دنیا صادر کرد و قاعدتا باعث بالا رفتن حجم تولید و اشتغال زایی شد. 

فروشنده کشمش خشک مرغوب ایرانی و خارجی

فروشنده کشمش خشک مرغوب ایرانی و خارجیشاید شما دنبال پیدا کردن فروشنده کشمش خشک مرغوب ایرانی و خارجی هستید تا بتوانید کشمش های خشک و فوق العاده خوب و مرغوب را از طریق آن ها تهیه و استفاده کنید.

اشخاص مختلفی در این زمینه فعالیت دارند و فروشندگان بسیار زیادی در سراسر کشور به فروش خشکبار مخصوصا کشمش می پردازند که می توانید از طریق آن ها این محصولات را تهیه کنید.

اما اگر شما در مناطقی از کشور هستید که نزدیک به شهرهایی نظیر مشهد؛ همدان؛ قزوین و آذربایجان هستید به شما پیشنهاد میکنیم کشمش را از این شهرها تهیه کنید. 

از آنجایی که شهرهای ذکر شده قطب تولید کشمش هستند پیدا کردن انواع کشمش با کیفیت فوق العاده عالی در این شهرها با قیمتی مناسب و انواع متعدد کار بسیار راحت تری است و شما میتوانید این محصولات را بهتر و راحت تر تهیه کنید. 

با این وجود شهر تهران به عنوان پایتخت نیز یکی از شهرهایی است که کشمش خوب و مرغوب را از طریق فروشندگان زبده در فروش خشکبار به هموطنان ارائه میکند.

با تمام این اوصاف امروزه نمایندگی های شرکت ها و تولیدکنندگان مختلف خشکبار از جمله کشمش در سراسر کشور وجود دارند که این نمایندگی ها این محصول را به شما عرضه خواهند کرد.

روش دیگر تهیه کشمش استفاده از پیشرفت تکنولوژی است. پیشرفت تکنولوژی این روزها بی نهایت به کمک انسان آمده است. فروشگاه های اینترنتی بی نظیری وجود دارند که با آن ها می توانید این محصول را از آن ها تهیه کنید و همچنین اطلاعات خوبی را از این محصول بدست آورید. البته در ابتدا حتما از معتبر بودن این فروشگاه ها اطمینان کامل را حاصل کنید.

واردکننده برتر کشمش در کشور

واردکننده برتر کشمش در کشورواردکننده برتر کشمش در کشور؛ شاید این عبارتی باشد که با مواردی که در بالا ذکر شده شما با دیدن آن کاملا تعجب کنید زیرا تولید انگور و کشور ما به قدری است که می توان گفت کاملا از میزان مورد نیاز کشمش کشور بالاتر است و شاید وارد کردن این محصول اتفاقی غیر منطقی باشد.

با اینهمه کشمش های وارداتی از کشور هایی مانند ازبکستان و افغانستان به کشور ما وارد می شوند و فعالینی در این حوزه فعالیت می کنند. با این اوصاف و با توجه به این که ممکن است این موضوع باعث ضرر و زیان تولیدکنندگان کشمش و انگور در کشور شود دولت تلاش می کند تا با خرید تضمینی این محصول از کشاورزان این مشکل قشر زحمت کش جامعه را برطرف کند. البته باید ذکر شود که نوع کشمش های وارداتی با کشمش های داخلی گاها فرق دارد و این باعث واردات این محصول می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما