صادرات بهترین نوع قیسی زردآلو با قیمت ویژه

قیسی زردآلو از مهم ترین خشکبار موجود در بازار است که جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده غذایی همچون میوه تازه زردآلود خواص بیشماری داشته و در تمام فصول سال در دسترس است. علاوه بر تولید و مصرف داخلی این محصول، هم اکنون شاهد صادرات قیسی زردآلو با قیمت ویژه می باشیم. شایان ذکر است که خشکبار صادراتی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند.صادرات بهترین نوع قیسی زردآلو با قیمت ویژه

فروش بدون واسطه بهترین نوع قیسی در ایران

فروش بدون واسطه بهترین نوع قیسی در ایران

زردآلو از خوشمزه ترین و مفید ترین میوه های تابستانی است که به میزان بالایی در کشور ایران پرورش می یابد. علاوه بر تازه خوری، این میوه را برای تهیه انواع کمپوت، مربا، لواشک و البته قیسی به کار می برند.
قیسی، همان میوه خشک شده زردآلود است. این محصول خوراکی، طعم خاص خود را داشته؛ و مصرف آن فواید زیادی برای سلامتی انسان دارد.

فروش قیسی در ایران از رونق فوق العاده ای برخوردار می باشد. چرا که با وجود کمیاب بودن زردآلود در برخی نقاط جهان، کشور ما از مهم ترین تولید کنندگان آن به شمار می رود.
بهترین نوع قیسی را باید از طریق مراکز معتبر توزیع این محصول خریداری نمود.
لازم به ذکر است که فروش بدون واسطه قیسی در ایران، توسط نمایندگی های اصلی پخش آن صورت می گیرد. البته بسیاری از تولیدی های خشکبار نیز بخشی از محصولات خود را مستقیماً عرضه می کنند.

صادرات قیسی زردآلو با کیفیت شگفت انگیز

صادرات قیسی زردآلو با کیفیت شگفت انگیز

برای تهیه قیسی، زردآلو را از وسط به دو نیم کرده؛ و هسته آن را خارج می سازند. حال نوبت به انجام مرحله اصلی کار یعنی خشک کردن برگه های زردآلو می رسد. در روش خانگی تولید قیسی، می توان تکه های میوه را در معرض نور آفتاب قرار داد؛ تا خشک شوند. البته این کار نیز به نوبه خود اصول و قواعدی دارد. 
امروزه بسیاری از مردم برای خشک کردن برگه زردآلو از فر باحرارت ملایم استفاده می کنند.
مسلماً نحوه خشک کردن میوه در کارخانه تولید قیسی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

علاوه بر تجارت داخلی خشکبار، در حال حاضر شاهد صادرات قیسی با کیفیت به خارج از مرزهای ایران می باشیم. قیسی خوراکی صادراتی به نوبه خود انواع مختلفی دارد. در برخی از مراکز تجاری، شاهد صادرات این ماده غذایی پر خاصیت با قیمت خوب و شرایط شگفت انگیز می باشیم.

جدول قیمت به روز انواع قیسی اعلا

جدول قیمت به روز انواع قیسی اعلا

قیسی خورشتی اعلا یا همان زردآلوی خشک شده را می توان برای تهیه غذاهای مختلف استفاده کرد. چند نمونه از این غذاها را در ادامه نام می بریم:

  • خورشت برگه زردآلو
  • قیسی پلو
  • رشته پلو قیسی
  • خورشت آلو قیسی
  • مرغ شکم پر با قیسی
  • شیرین خورش لاهیجان
  • کوفته
  • آش میوه
  • انواع دسر

عده ای از خریداران این ماده خشکباری پر مصرف به دنبال جدول قیمت روز انواع قیسی اعلا می باشند. بی تردید برای تهیه لیست قیمت به روز این اقلام باید از منابع معتبر یا فروشنده اصلی قیسی کمک گرفت.

نکته قابل ذکر این است که همانند سایر خوراکی های مشابه، مسائل گوناگونی ممکن است؛ بر جدول قیمت قیسی اثر بگذارند. برخی از این عوامل را در زیر آورده ایم:

  • نوع و گونه میوه زردآلو
  • محل تولید قیسی
  • روش تولید (خانگی، صنعتی و …)
  • مواد و افزودنی های به کار رفته برای تهیه قیسی
  • زمان تولید و میزان تازگی محصول
  • بسته بندی یا فله ای بودن
  • مارک یا برند قیسی
  • نحوه بسته بندی
  • روش خرید و فروش برگه زردآلوی خشک

عرضه کننده اصلی قیسی زرد آلو در بازار

عرضه کننده اصلی قیسی زرد آلو در بازارعرضه کننده اصلی قیسی زردآلو در بازار چه کسی است؟
برای پاسخ به سوال بالا می توان نمایندگی عرضه قیسی را معرفی نمود. این قبیل مراکز را می توان در کلیه نقاط ایران پیدا کرد. البته فروشنده اصلی و اولیه هر محصولی، تولید کننده آن بوده؛ و بسیاری از مشتریان عمده قیسی، خرید مستقیم از کارخانه را ترجیح می دهند. اما در بسیاری از موارد امکان مراجعه حضوری به مراکز تولیدی وجود ندارد به همین دلیل از نمایندگی های مجاز پخش کمک می گیرند.

مهم ترین مزیت خشک کردن میوه هایی مثل زردآلو این است که به مدت طولانی قابل نگهداری بوده؛ و در فصل زمستان نیز می توان از آنها استفاده کرد.
قیسی، جایگاه ویژه ای در ظرف آجیل شب یلدا دارد. همچنین این خشکبار را برای تهیه انواع دسرها به کار می برند.

برترین سایت خرید قیسی خشک شده با قیمت عالی

برترین سایت خرید قیسی خشک شده با قیمت عالیبرترین سایت خرید قیسی خشک شده، یکی از مهم ترین خشکبار موجود در بازار ایران را با قیمت عالی به فروش می رساند. این سایت، مستقیماً با تولید کننده ها یا نمایندگان آنها در ارتباط می باشد. در بخش های قبل نیز اشاره شد؛ که یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت قیسی، نحوه فروش آن است.
بدون شک قیمت خرید مستقیم و بدون واسطه هر کالایی مناسب تر خواهد بود. از طرفی خرید و فروش اینترنتی به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی تجارت می شود. همچنین خرید قیسی از سایت های معتبر در اسرع وقت انجام می گیرد.
نکته قابل ذکر این است که به واسطه سایت های معتبر می توان کلیه اطلاعات لازم در خصوص انواع زردآلوی خشک شده و قیمت آنها را به دست آورد.

مراکز عمده خرید فروش قیسی تازه

مراکز عمده خرید فروش قیسی تازهمراکز عمده خرید و فروش خشکبار را می توان به عنوان بهترین منابع تهیه قیسی تازه معرفی نمود. زیرا از طریق این مراکز امکان خرید محصول به میزان بالا و قیمت مناسب وجود دارد.
بسیاری از صاحبان فروشگاه های عرضه مواد غذایی، مغازه های فروش خشکبار و عطاری ها، خریدار عمده قیسی تازه و مرغوب می باشند.

هم اکنون شاهد تولید انواع زردآلودی خشک در شهرهای مختلف کشور هستیم. به عنوان مثال می توان از قیسی تبریز لذیذ نام برد؛ که از بهترین های حوزه خود به شمار می رود. تبریز از جمله مهم ترین و بزرگترین شهرهای ایران است که تولید خشکبار همواره در آن رونق داشته است. قیسی های تبریز، علاوه بر خوش طعم بودن، بسیار سالم و بهداشتی می باشند.

فروشگاه انواع مختلف قیسی خوراکی درجه یک

فروشگاه انواع مختلف قیسی خوراکی درجه یکفروشگاه مستقیم قیسی، انواع مختلف برگه زردآلوی خشک درجه یک را با قیمت مناسب عرضه می کند. واضح است؛ که قیسی های درجه یک از بهترین زردآلوها و در شرایط استاندارد تولید شده اند.

در مورد انواع مختلف برگ زرد آلوی خوراکی باید گفت که برخی از قیسی های موجود در بازار، مایل به قهوه ای بوده؛ اما برخی از آنها کاملاً زرد رنگ هستند.
تفاوت این دو محصول در به کار بردن افزودنی های مجاز خوراکی است به طور طبیعی، میوه هایی مثل زردآلو با خشک شدن تغییر رنگ داده و تا حدودی قهوه ای می شوند. به این منظور برخی از تولید کنندگان ماده ای تیزابی را به زردآلو می افزایند به این ترتیب رنگ قیسی ها پس از خشک شدن همچنان زرد باقی می ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما