عرضه با کیفیت ترین نوع برگ قیسی زردآلو با کیفیت ممتاز

برگ قیسی زردآلو به خاطر داشتن خواص منحصر به فرد و فراوان، به فراوانی در کشورمان استفاده می شود. انواع قیسی های موجود در بازار کیفیت های ممتازی دارند و به مشتری ها عرضه می شوند. هر قیسی با توجه به کیفیتی که دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد.

عرضه با کیفیت ترین نوع برگ قیسی زردآلو با کیفیت ممتاز

جدول قیمت های انواع مختلف قیسی اعلا

جدول قیمت های انواع مختلف قیسی اعلا

قیمت روز قیسی بستگی به کیفیت و مرغوب بودن آن دارد. جدول قیمت های انواع مختلف قیسی اعلا ثابت نمی ماند و دستخوش تغییرات زیادی هم قرار می گیرد. قیسی زرد آلو از سایر قیسی های موجود در بازار گران تر و خوشمزه تر است.

قیسی فواید و خواص زیادی برای بدن شما دارد. پزشکان قدیم ایران مثل ابوعلی سینا و زکریا رازی تاکید زیادی داشتند که روزانه مقداری قیسی مصرف کنید. اگر دچار ناراحتی های مختلفی در دستگاه گوارش و معده خود شده اید حتما قیسی بخورید زیرا قیسی ورم معده و روده را درمان می کند.

خریدار قیسی طبیعی بسته بندی شده

خریدار قیسی طبیعی بسته بندی شده

قیسی خوراکی ارگانیک در بسته های متنوعی قرار داده می شود و در سراسر شهرها و خشکبار فروشی ها توزیع می شود.خریدار قیسی طبیعی بسته بندی شده می تواند به صورت مستقیم قیسی های خود را از کارخانه تولید کننده، خریداری کند.

با خوردن قیسی زردآلو بوی بد دهان شما رفع می شود. اگر می خواهید خون شما از هرگونه کلسترول و چربی پاک شود و کلسترول های بد آن کاهش یابد، قیسی بخورید که خون شما را به طور کامل تصفیه خواهد کرد. قیسی پوست شما را شفاف و زیبا و موهای تان را درخشان و خوش حالت می کند. با خوردن این خوراکی خوشمزه و شیرین تمام عروق شما باز می شود و کبد نیز نسبت به گذشته بهتر کار می کند.

مرکز پخش قیسی تازه درجه یک

مرکز پخش قیسی تازه درجه یک

عرضه کنندگان قیسی در مرکز پخش قیسی، انواع قیسی های بدست آمده از میوه های تازه و رسیده را به مشتری ها و خریداران عرضه می کنند. امروزه در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی قیسی، از میوه هایی مثل توت، هلو، زردآلو و شلیل ، سیب و … قیسی درست می کنند.

مرکز پخش قیسی تازه درجه یک برای تهیه ی قیسی های خود به کارخانه هایی می رود که با جدید ترین و پیشرفته ترین وسایل اقدام به خشک کردن زرد آلو و تولید قیسی می کنند. در این کارخانه ها هنگامی که می خواهند زردآلو ها یا میوه های دیگر را خشک کنند از ماده ای شیمیایی استفاده می کنند، این ماده باعث می شود میوه ها در هنگام خشک شدن رنگ اصلی خود را از دست ندهند و با همان رنگ طبیعی خشک شده و تبدیل به قیسی بشوند.

نمایندگی بهترین نوع قیسی زرد آلو در کشور

نمایندگی بهترین نوع قیسی زرد آلو در کشورفروش مستقیم قیسی در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های آجیل و خشکبار فروشی انجام می شود. نمایندگی های زیادی در شهرهای بزرگ ایجاد شده است که بهترین نوع قیسی زرد آلو را در سراسر کشور به فروش می رسانند. فروشنده اصلی قیسی، تمام محصولات اصلی و باکیفیت خود را در بسته بندی های مختلفی قرار می دهند و با قیمتی مناسب در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

با خوردن چند عدد قیسی در روز می توانید انرژی و کالری فراوانی کسب کنید. قیسی ها ویتامین های زیادی را برای سلامتی بدن ایجاد می کنند. با خوردن این قیسی ها دندان های شما از قبل محکم تر خواهد شد و استخوان های شما هم سالم و محکم باقی می مانند.

با نزدیک شدن عید می توانید مقداری قیسی را از آجیل فروشی ها خریداری کنید و با آنها مهمان های خود را پذیرایی کنید. قیسی های توت را می توانید با چای به جای قند استفاده کنید. 

خرید مستقیم انواع برگ قیسی زرد آلو

خرید مستقیم انواع برگ قیسی زرد آلوکارخانه تولید قیسی تلاش می کند بهترین میوه های تازه را از کشاورزان با قیمتی مناسب خریداری کند. این میوه های تازه و رسیده در کارخانه به صورت کاملا بهداشتی با استفاده از تجهیزات پیشرفته، به قیسی تبدیل می شوند.برای خرید مستقیم انواع برگ قیسی زرد آلو می توانید به این کارخانه های تولید کننده سر بزنید و قیسی هایی تازه و مرغوب را برای خود خریداری کنید.

انواع برگ قیسی زرد آلو در خشکبار فروشی ها بیشتر به صورت کیلویی به مشتریان فروخته می شود. قیسی های بسته بندی شده بیشتر برای صادرات به کشور های دیگر آماده شده اند. جوانان از طریق خرید و فروش این قیسی ها در شهر ها و کشور خود می توانند درآمد خوبی را برای خود بدست آورند.

از زمانی که قیسی ها در کارخانه تولید می شوند تا به دست مشتری برسند، واسطه هایی بین قیسی و مصرف کننده قرار می گیرد، با وجود این واسطه ها قیمت قیسی ها خیلی بیشتر از قیسی هایی است که به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری می کنیم .

بالاترین کیفیت قیسی تولید ایران

بالاترین کیفیت قیسی تولید ایرانقیسی تازه صادراتی در کیفیتی عالی و بی نظیر به دست مردم در کشورهای دیگر می رسد. به دلیل اینکه قیسی های تولید شده در ایران بالاترین کیفیت را از آن خود کرده اند، صادرات قیسی در ایران رشد خوبی کرده و پیشرفت قابل توجه و چشمگیری داشته است.

قیسی هایی که خریداری می کنید اگر در جلوی آفتاب و با کمک نور خورشید درست شده باشند خاصیت های غذایی بیشتری از قیسی های کارخانه ای دارند. قیسی ها در کل برای برطرف کردن تمام مشکلات گوارشی استفاده می شوند. قیسی مقدار زیادی فیبر دارد که با خوردن آن، مواد غذایی در داخل لوله های گوارشی راحت تر جابه جا می شوند و در واقع قیسی یک ماده خوراکی شیرین و ملین محسوب می شود. 

خاصیت قیسی تازه برای زنان باردار

خاصیت قیسی تازه برای زنان باردارزنان باردار برای تقویت خود و جنین داخل شکم شان باید انواع مواد خوراکی مغذی را مصرف کنند. قیسی های تازه میوه های مختلف، برای زنان حامله خاصیت های فراوانی دارد. خانم های باردار می توانند روزانه تعدادی از این قیسی های شیرین و خوشمزه را میل کنند تا هم قند خون شان بالا بماند و هم ویتامین های موجود در قیسی باعث تقویت بدن شان بشود.

با خوردن قیسی توسط خانم های باردار، کم خونی آنها برطرف می شود و درنتیجه نوزادی هم که به دنیا می آورند سالم تر و سرحال تر خواهد بود. قیسی های زرد آلو مقدار زیادی آهن دارند که در خانم ها باعث خون سازی و جبران خون از دست رفته آنها در دوران پریودی می شود. 

اگر زنان حامله قیسی زردآلو یا میوه های دیگر را مصرف کنند کالری ها و انرژی های مورد نیاز برای انجام کارهای روزمره خود را بدست می آورند و هرگز دچار خستگی نخواهند شد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما