فروشنده کشمش اعلا در تهران

کشمش اعلا در تهران از طریق فروشگاه ها و سوپر مارکت ها به فروش گذاشته می شود. این محصولات در بازار ها دارای قیمت مشخصی هستند که فروشنده آن را بر اساس لیست هایی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

کشمش محصولی بسیار خوش مزه است که در سبد محصولات تهرانی ها نیز دارای جایگاهی ویژه است. فروشنده ی این نوع خشکبار، با تبلیغ مناسب خواص کشمش می تواند بازار فروش خود را گسترش داده و مشتریان بشتری را جذب کند.

فواید کشمش مرغوب

کشمش اعلا

فیبر موجود در کشمش از سرطان کولون و از رشد غیر معمول سلول‌ها جلوگیری می‌کند و موجب کنترل قند خون در بدن می‌شود و برای درمان بی نظمی معده و یبوست مفید است.

متخصصان تغذیه معتقدند خوردن چند عدد کشمش در روز به تقویت حافظه کمک کرده و افراد را از ابتلا به بیماری آلزایمر مصون می‌دارد. همچنین فیبر زیاد در کشمش به کاهش کلسترول و بهبود عملکرد روده‌ها کمک می‌کند.

در کنار آن پتاسیم را می‌توان نام برد که موجب کاهش فشارخون و جلوگیری از دفع مایعات بدن می‌شود و به میزان کافی در کشمش وجود دارد.

مصرف کشمش به دلیل داشتن کلسیم فراوان برای سلامت استخوان‌ها مفید است و از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند همچنین سلنیوم در کشمش برای پوست عالی است.

فرآیند تولید کشمش اعلا

مرحله نخست در فرآیند تولید این محصول لذیذ، تحویل و انبار کردن آن است که از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. در صورت مناسب بودن بار تحویلی، کیسه های حاوی کشمش را به انبار کشمش خام منتقل می کنند.

در آنجا براساس زمان تحویل، سریال بندی می شوند و براساس سریال و زمان تحویل به قسمت شست و شو منتقل می شوند. در این مرحله، روی کشمش آب می ریزند که کشمش هایی که به هم چسبیده اند و یا دچار شکرک زدگی شده اند کمی خیس بخورند و از هم جدا شوند و برای مرحله شست و شو آماده گردند.

سپس این محصول بر روی دستگاه بوجاری تخلیه میشود تا به واسطه حرکت لرزشی آن علاوه بر جدا شدن کشمش ها از یکدیگر، چوب های درشت و سنگریزه های آن جدا گردد.

سپس توسط بالابر به الک اولیه منتقل می شوند که کار آن بوجاری کشمش می باشد و ناخالصی هایی مثل نخ، شیشه، سنگ و… در این قسمت جدا می شوند.

بعد از این قسمت توسط نوار نقاله به دستگاه شست و شوی نهایی که به شکل استوانه چرخان از جنس آهن میباشد، منتقل می گردد.

بعد از این قسمت مرحله آبشار را داریم که به صورت پله ای ساخته شده و بر حسب سبکی و سنگینی اجسام، این محصول را از سنگ و شیشه جدا میکند.

سپس وارد قسمت آب گیر می شوند که در این مرحله مقداری از آب کشمش جدا میگردد و کشمش ها به سینی تخلیه منتقل می شوند.

گامی رو به جلو برای فروشندگان کشمش اعلا

کشمش اعلا

فروش اینترنتی کالا ها، دنیایی تازه را بر روی معاملات گشود. حتی تاجران نیز ازین نوع معاملات با هم انجام می دهند که نام اینگونه معاملات را بیزینس به بیزینس می نامند.

در ایران خیلی وقت نیست که چنین معاملاتی راه اندازی شده است، ولی گرایش و استقبال روز افزون مردم به این نوع از فروشگاه های اینترنتی، باعث گسترش خرید و فروش اینترنتی شده است.

بازار فروش کشمش در تهران

کشمش تازه در تهران نیز همانند دیگر شهرهای ایران، دارای بازار فروش فوق العاده ای است. کشمش تازه دارای فراورده های بسیاری است و مشتریان از خواص عالی شان به شیوه های گوناگون می توانند بهره مند شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما