قیمت بهترین و مرغوب ترین قیسی در تبریز

قیمت بهترین و مرغوب ترین قیسی در تبریز بسته به شرایط بازار و تغییر نرخ دلار متفاوت است. ممکن است برای شما سوال شود اصلا قیسی چیست؟ به میوه خشک شده قیسی می گویند که از مشهورترین آن ها می توان به قیسی زردآلو اشاره کرد. انواع قیسی ها با توجه به نوع میوه آن ها خواص زیادی دارند به خاطر همین ما باید از این محصول در سبد غذایی خود استفاده کنیم. قیمت قیسی در تبریز بر اساس کیفیت محصول فرق می کند و اگر ما به خشکبار فروشی هایی که در شهر تبریز هستند به صورت حضوری یا آنلاین مراجعه کنیم، می توانیم از قیمت این محصول اطلاع یابیم.

قیمت بهترین و مرغوب ترین قیسی در تبریز

قیمت عمده انواع قیسی تازه و درجه یک ایرانی

قیمت عمده انواع قیسی تازه و درجه یک ایرانی

قیمت عمده انواع قیسی تازه و درجه یک ایرانی بر اساس نوع قیسی، محل خرید و میزان عرضه و تقاضا متفاوت است. خشک کردن میوه ها یک سنت دیرینه است که از میان انواع میوه ها زرد آلو بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت. به خاطر همین وقتی اسم قیسی می آید همه به فکر زرد آلوی خشک شده می افتند در صورتی که هر نوع میوه ای که خشک شود به آن قیسی می گویند.

این نوع خوراکی خوشمزه برای تصفیه خون، باز کردن عروق، پایین آوردن تب بسیار مفید و کار ساز است و در واقع باید گفت این محصول خواص دارویی و درمانی فوق العاده ای برای بدن دارد.

مراکز عمده فروشی قیسی خوراکی ارگانیک در بازار

مراکز عمده فروشی قیسی خوراکی ارگانیک در بازار

مراکز عمده فروشی قیسی خوراکی ارگانیک در بازار انواع نمونه های محصول را با کیفیت و قیمت فوق العاده ای به خریداران عرضه می کند. قیسی به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شود. در روش سنتی چون میوه در آفتاب گذاشته می شود تا خشک شود خواص بیشتری نسبت به نوع تیزابی آن دارد به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند قیسی هایی که به روش سنتی تهیه شده اند را خرید کنند تا بتوانند از مزیت های بی نظیر این خوراکی بهره مند شوند.

فروشنده برتر قیسی مرغوب و با کیفیت در کشور

فروشنده برتر قیسی مرغوب و با کیفیت در کشور

فروشنده برتر قیسی مرغوب و با کیفیت در کشور باید بتواند بهترین و مرغوب ترین محصول را عرضه کند. قیسی مرغوب باید از بهترین و سالم ترین میوه تهیه شده باشد و بدون کپک زدگی باشد و بوی کهنگی ندهد. در واقع شما با یک نگاه می توانید مرغوبیت این گونه محصولات را تشخیص دهید. برای خرید این محصول با کیفیت بالا باید به فروشنده اصلی قیسی مراجعه کرد چون این فروشنده با انواع برندهای این محصول آشنا است و می داند کدام برند محصولی فوق العاده دارد.

معرفی خواص انواع قیسی درجه یک

معرفی خواص انواع قیسی درجه یک	خواص انواع قیسی درجه یک شامل موارد زیر می شود:

  • قیسی برای محافظت قلب مفید است.
  • رفع بوی بدن دهان
  • رفع یبوست
  • برای سلامت پوست و استخوان ها
  • دارای ویتامین A, B, C، پتاسیم، منیزیم، آهن و فیبر می باشد.
  • این محصول منبع آهن است و برای درمان کم خونی بی نظیر می باشد.
  • ضد فشار خون است.
  • دارای آنتی اکسیدان می باشد به همین دلیل برای درمان و پیشگیری سرطان ها مفید است.
  • تقویت بینایی
  • برای لاغری و کاهش وزن مفید است.
  • ویتامین K موجود در این خوراکی می تواند به بند آمدن خون در هنگام آسیب دیدن بدن کمک کند.
  • این خوراکی سرشار از ویتامین C است.
  • برای دستگاه گوارش مفید است.
  • مصرف قیسی برای خانم های باردار بسیار مفید و ضروری است.
  • و …

انواع قیسی درجه یک ایرانی و موارد مصرف آن در خورشت

انواع قیسی درجه یک ایرانی و موارد مصرف آن در خورشتانواع قیسی درجه یک ایرانی را می توان در بیشتر خشکبار فروشی ها و سوپر مارکت های سطح شهر پیدا کرد. نمونه های مختلف این خوراکی ها در خورشت ها استفاده می شوند که معروف ترین قیسی خورشتی، قیسی آلو می باشد. از انواع قیسی ها که در ایران بیشتر دیده می شود می توان به قیسی زرد آلو و قیسی آلو اشاره کرد معمولا قیسی آلو را در تهیه انواع غذاها مانند خورشت ها استفاده می کنند چون این نوع محصول ترش مزه و ملس است و می تواند غذای شما را ترش و ملس کند.
بهترین قیسی خورشتی را می توان از مراکز پخش خرید کرد. اما قیسی زرد آلو بیشتر به عنوان خوراکی استفاده می شود و ما می توانیم در فصولی که به میوه زردآلو دسترسی نداریم از این خوراکی پر خاصیت استفاده کنیم. تمام خواص میوه زردآلو در این خوراکی وجود دارد.

بزرگ ترین تولیدی قیسی زرد آلو در کشور

بزرگ ترین تولیدی قیسی زرد آلو در کشور	بزرگترین تولیدی قیسی زرد آلو در کشور توانسته مرغوب ترین و سالم ترین محصول را روانه بازارها کند. قیسی زرد آلو هیچ فرقی با میوه تازه خودش ندارد و تمام خواص خود میوه را در خودش حفظ می کند. ما با خرید مستقیم قیسی می توانیم با هزینه کمتری این خوراکی را خریداری کنیم. به خاطر همین ما به اقشار ضعیف جامعه که توان خرید این محصول را ندارند توصیه می کنیم به فروشندگانی مراجعه کنند که محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند مانند نمایندگی، مراکز فروش و……

قیسی خوراکی مرغوب خواص باورنکردنی دارد و شما می توانید انواع املاح و ویتامین بدن خود را با خوردن این خوراکی تامین کنید بیشتر کشورهای دنیا به خوبی خاصیت های این محصول را شناخته اند و مصرف این محصول را جزو برنامه غذایی خود قرار داده اند از همین رو تجارت ویژه قیسی می تواند بسیار سود آور باشد و شرکت های بزرگی به تجارت و صادرات انواع قیسی مشغول اند و توانسته اند سود خوبی را بدست آورند.

بازار خرید قیسی زرد آلو و خشک شده صادراتی

بازار خرید قیسی زرد آلو و خشک شده صادراتی	بازار خرید قیسی زردآلو و خشک شده صادراتی پر رونق است چون این محصول فواید زیادی برای بدن دارد و با مصرف آن می توان به سادگی بدن خود را در مقابل انواع بیماری ها حفظ کرد.

امروزه با تحقیقات مختلفی که روی میوه زردآلو انجام شده بسیاری از خواص این محصول کشف شده و پزشکان توصیه می کنند این میوه  را در برنامه غذایی خود قرار دهیم. در مواقعی هم که به این میوه دسترسی نداریم می توانیم از خشک شده آن استفاده کنیم.
قیسی اعلا خوراکی را می توان به صورت بسته بندی شده و فله ای از خشکبار فروشی ها، نمایندگی های پخش، مراکز تولید و فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

عرضه عمده قیسی در بازار توسط عمده فروشان این محصول انجام می شود و ما می توانیم با مراجعه به آن ها این محصول را به صورت عمده و با قیمت کمتری خریداری کنیم و هر روز از این خوراکی مصرف کنیم. قیسی را اگر در جای خشک و خنک نگهداری کنیم می توانیم تا مدت ها از آن مصرف کنیم و از مزیت های بی نظیر آن بهره مند شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما