قیمت خرید کشمش قوچان

تولید کنندگان کشمش در ایران در تمامی نقاط کشور وجود دارند و یکی از جمله تولید کننده گان این محصول که شهرت جهانی نیز دارد، استان قوچان می باشد که توانسته با تولید محصول لا کیفیت علاوه بر تامین نیاز داخلی محصولات تولیدی خود را به خارج کشور نیز صادر نمایند. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که کشمش های قوچان به چه کشور های صادر می شود و تاجران برای خرید محصولات خود باید به چه مراکزی مراجعه نمایند؟ آیا مراکز عرضه کننده انواع کمش، محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می نمایند؟ مجهز ترین تولید کننده گان کشمش در داخل کشور ایران چه تولید کننده گانی می باشند و در کجای کشور قرار دارند؟

قیمت خرید کشمش قوچان

فروش کشمش قوچان

فروش کشمش قوچان

افرادی که به این کشمش قوچان نیاز دارند می توانند از مراکز و نمایندگی های که به فروش این محصول می پردازند برای تهیه آن مراجعه کنندبه صورتی که این افراد می توانند کشمش مورد نیاز خود را تامین کنند و سپس با سود بیشتر کشمش را به فروش برسانند.

کشمش تولید شده در شهرستان قوچان از کشمش های معروف بازار است، کشمش قوچان توسط توزیع کننده گان عرضه شده است و به صورتی که شمادر هر کجای کشور باشید می توانید به راجتی با قیمت مناسب خریداری کنید.

شهر قوچان از بزرگترین تولید کنندگان در خراسان می باشد، این شهر به خاطر خاک حاصلخیز توانسته محصول کشمش با کیفیت و مرغوبی تولید نماید. شرکت های زیادی در ایران وجود دارد که انواع کشمش را بسته بندی و به فروش می رسانند که یکی از این شهرها که دارای شرکت بسته بندی و فراوری می باشد، شهر قوچان است.

کشمش براساس مناطقی که تهیه می شود از خواص و کیفیت گوناگونی برخوردار است، کشمش مملو از ویتامین می باشد که هنگام مصرف آن در صبحانه فواید زیادی برای بدن داشته و کمبود ویتامین را جبران می کند و  کشمش آنقدر مقوی است که می توان آن را به عنوان یک غذای کامل در نظر گرفت و مصرف نمود.

تولید کنندگان کشمش در ایران

تولید کنندگان کشمش در ایران

مرکز تولید کشمش در ایران به دلیل این که روز به روز به متقاضیان این محصول در تمامی جهان افزوده می شود، بیشتر می گردد. این مراکز مرغوب ترین نوع کشمش را تولید و برای فروش به بازار عرضه می نمایند. کشمش مرغوب تولید شده در این مراکز عاری از هر گونه آفت، شن، خاک و هر نوع بو و یا مزه غیر طبیعی می باشد.

همچنین میزان رطوبت موجود در کشمش تولید شده در این کارگاه ها و کارخانه ها بیش تر از 18 درصد وزنی نباید باشد و بسته به روش تهیه میزان انیدرید سولفور و دود گوگرد در آن نباید از 2 هزار وزنی تجاوز نماید. تولید کنندگان کشمش در ایران با استفاده از افراد متخصص در این زمینه و دستگاه های پیشرفته توانسته اند کشش بسیار مرغوب و درجه یکی را تولید نمایند.

کشمش مرغوب تولید شده در این مراکز می توان گفت از انگور های که 80 درصد آن رسیده است، تولید می گردد به صورتی که بافت این کشمش  ها بسیار عالی و میزان شیرینی طعم و مزه و سایز دانه های انگور توجه شودنیز مناسب است.  رنگ کشمش های مرغوب تولید شده در بهترین تولیدی کشمش به صورت یکنواخت است البته شایان به ذکر است که درجه یکنواختی به نوع کشمش و منطقه استحال آن و همچنین فرآیند تهیه آن ارتباط مستقیم دارد.

بازار خرید و فروش کشمش در اصفهان

بازار خرید و فروش کشمش در اصفهان

 بازار خرید و فروش کشمش اصفهان عرضه کننده انواع کشمش می باشد. تنوع در نوع و رنگ انگور های موجود سبب شده، تنوع کشمش های تولیدی ادر این بازار ها بسیار زیاد باشد. چرا که یکی از میوه هایی که دارای تنوع رنگی و تنوع اندازه می باشد،انگور است. انگور های جمع شده از تاکستان ها طی فرایند های مختلف تبدیل به کشمش می شوند.  ارزش غذایی کشمش بسیار بالاتر از انگور است.

انواع کشمش های موجود در بازار اصفهان توسط عمده فروشی کشمش اصفهان در بازار پخش و توزیع می شود. عمده فروشی تفاوت اشکاری با خرده فروشی دارد و عمده فروشان به سرمایه مالی زیادی احتیاج دارند. به طور خلاصه می توان مزایای عمده فروشی را به این طریق بیان نمود:

  • مقدار زیادی از کالا مبادله می شود.
  • عمده فروشی واسط بین تولید کننده و تامین کننده است.
  • سرمایه مالی قابل توجهی برای عمده فروشی نیاز است.
  • عمده فروش کار مونتاژ،بسته بندی محصول را نی ممکن است انجام دهد.
  • رقابت در بازار عمده فروشی کم تر از خرده فروشی می باشد.

فروشنده انواع کشمش در تهران

فروشنده انواع کشمش در تهرانمرکز خرید کشمش در تهران در بازار های فروش انواع آجیل و خشکبار وجود دارد.  این مراکز در این شهر بزرگ به صورت متمرکز یا پراکنده واقع شده اند. صاحبان باغ ها و تاکستان های موجود در سراسر کشور در زمینه تولید انواع کشمش ها فعالیت می کنند و انواع محصولات تولیدی خود را در این مراکز به قیمت تولید کننده عرضه می گردد.

فروشگاه معتبر کشمش در تهران ممکن است به صورت متمرکز و یا به صورت پراکنده وجود داشته باشند که به عرضه انواع کشمش با قیمت مناسب می پردازند.  این مراکز فروش محصول را به شیوه های زیر عرضه انجام می دهند که عبارتند از:

  1. فروش نقدی
  2. فروش مدت دار
  3. فروش  به صورت فله
  4. فروش به صورت بسته بندی و کارتنی در وزن سفارش شده مشتری
  5. توزیع و پخش به فروشگاه های کوچک تر

هم چنین برخی از این مراکز فروش دارای سایت های فروش اینترنتی نیز می باشند که از این طریق نیز انواع کشمش را به فروش می رسانند. این مراکز در ایامی از سال تخفیفات ای برای عرضه محصولات خود قرار می دهند و شما می توانید با مراجعه به این مراکز در این ایام کشمش نصف قیمت تهیه نماید.

لیست قیمت روز کشمش

لیست قیمت روز کشمشخریداران می توانند برای خرید انواع کشمش مورد نیاز خود و لیست قیمت روز کشمش به نمایندگی ها و مراکز فروش مراجعه نمایند و همچنین در این مراکز می توانند لیست قیمت روز کشمش را مشاهده نمایند و از میان تنوع بسیار بالای کشمش های عرضه شده در این نمایندگی ها محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

کشمش های عرضه شده در این مراکز توسط دستگاه های پیشرفته و مجهز به لیزر و کارگران ماهر سورت و بسته بندی می گردد و می توان گفت این محصولات کاملا بهداشتی و مطابق با استاندارد های جهانی است.

کشمش تیزابی و کشمش پلویی از جمله پر طرفدار ترین نوع کشمش های عرضه شده در این مراکز هستند. این کشمش ها سرشار از آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین های گروه B است. از طرف دیگر نیز می توان گفت گران ترین نوع کشمش عرضه شده در این مراکز کشمش طلایی است که از جمله پر تقاضا ترین نوع کشمش می باشد که به نام کشمش پلویی نیز شناخته می شود.

هر چند شما می توانید برای مشاهده حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروش در سرتاسر کشور می توانید از روش مجازی و غیر حضوری با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی اقدام به مشاهده آخرین قیمت کشمش و خرید محصول مورد نیاز خود تنها با چند کلیک ساده نماید، در این فروشگاه ها نیز محصولات با قیمت مناسب و بدون واسطه عرضه می شوند.

بزرگترین وارد کننده کشمش در کشور

بزرگترین وارد کننده کشمش در کشورایران کشوری است که کشمش مورد نیاز خود را تامین می کند و حتی به کشور های دیگر صادر هم می کند. اما رئیس اتحادیه صادر کنندگان خشکبار در حالی که  از واردات کشمش از ازبکستان و افغانستان خبر داد که میزان تولید انگور و کشمش ما هر ساله مازاد بوده و وزارت جهاد کشاورزی در حال حاضر برای جلوگیری از ضرر، محصول کشاورزان را خرید تضمینی می کند.

اما امروزه به دلیل کیفیت بالای کشمش های تولیدی در داخل کشور ایران که در فروشگاه های معتبر عرضه می گردد، باعث شده خریداران این محصولات را که دارای کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به محصولات خارجی داشته اند، را از کشمش های وارداتی ترجیح بدهند و اقدام به خرید محصولات داخلی نمایند.

تجارت کشمش در کشور ایران روز به روز بیش تر می شود به صورتی که متقاضیان این کشور سالانه افزوده می گردند و به تدریج دیگر نیازی نیست که به واردات کشمش به داخل کشور بپردازند.

همانطور که حتما دیده اید در داخل بازار ایران انواع کشمش وجود دارد که به دلیل متفاوت بودن نوع انگور می باشد و این محصولات به دلیل متفاوت بودن شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز بکار برده شده در آن ها به نام های مختلفی در بازار شناخته می شوند. این محصول اگر به درستی و در شرایط آب و هوایی بسیار مناسب نگهداری شود درتمام طول سال در بازار ایران یافت می شود. از جمله انگور های تولید شده عبارتند از:

  • کشمش پلویی
  • کشمش مویز
  • کشمش سبز

ایران، سومین تولیدکننده برتر در دنیا

ایران، سومین تولیدکننده برتر در دنیاایران در بین کشور های دنیا ششمین تولید  کننده انگور است اما ایران سومین تولید کننده کشمش برتر در دنیا محسوب می شود. صنعت تولید کشمش کشور از وضعیت خوبی برخوردار بوده و ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ کشمش در دنیا است.

موارد استفاده از کشمش در سرتاسر جهان بسیار زیاد است، به طوری که بعضی از افراد از آن به عنوان میوه خشک و تنقلات مصرف می نمایند و بعضی دیگر از آن در غذا های خود استفاده می کنند. در واقع می توان گفت کشمش، انگور خشک شده ای است که آن را به صورت کاملا طبیعی در زیر آفتاب خشک می کنند و یا این که آن ها را با استفاده از دستگاه های خشک کننده استفاده می کنند.

انگور با توجه به نوعی که دارد پس از خشک شدن به رنگ های زرد، سبز و یا سیاه در می آید. کشمش سیاه معمولا می توان گفت دارای ارزش غذایی بالاتری نسبت به سایر کشمش ها می باشد.

کشمش درجه یک و مرغوب از جمله کشمش های است که در کارخانه ها و کارگاه های سرتاسر کشور تولید و در سرتاسر کشور در نمایندگی ها عرضه می گردد و تاجران و خریداران می توانند با مراجعه به این مراکز محصول و تست نمودن محصول اقدام به خرید محصول کنند و محصول را در بسته بندی های مناسب صادر نمایند. محصولات صادراتی توط این شرکت ها دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد و محصول ارسالی خود را از نظر کیفیت تضمین می نمایند.

صادرات کشمش در ایران

صادرات کشمش در ایرانکشور ایران یکی از جمله کشور های صادر کننده کشمش به کشور های دیگر بشمار می رود، به صورتی که علاوه بر تامین نیاز داخلی به این محصول  توانسته اند انواع کشمش را به خارج کشور عرضه نماید.

کشمش به دلیل دارا بودن مواد بسیار مغذی که دارد برای بدن بسیار مفید می باشد و در درمان بیماری های مانند یبوست، ترشی معده و مشکلات جنسی بسیار موثر می باشد. از دیگر فواید بسیار زیاد کشمش می توان به افزایش وزن سالم و مناسب، تاثیر مثبت بر بینایی و همچنین حفظ سلامت ددان و استخوان اشاره نمود، به همین منظور متقاضیان خرید این محصول توسط کشور های خارجی روز به روز بیشتر می شود.

از جمله خصوصیات کشمش صادراتی می توان به کیفیت بالای این محصول که در بسته بندی های بسیار مناسب آن ها اشاره نمود، که این محصولات متناسب به خواسته مشتری به صورت بسته بندی دروزن های مختلف یا فله ای صادر می گردد.

فروش انواع کشمش ایرانی در بازار کشور

فروش انواع کشمش ایرانی در بازار کشورمراکز عرضه انواع کشمش ایرانی در کشور که به فروش این محصول می پردازند، توانسته اند کشمش های متنوع و مرغوبی را با قیمت درب کارخانه و مقرون به صرفه در سرتاسر کشور به دست مشتریان برسانند.

تولید کنندگان کشمش در سرتاسر کشور ایران از انواع انگور با استفاده از روش های گوناگون، انواع زیادی کشمش را تولید می کنند. این نوع کشمش های تولید شده در آشپزی، آجیل و همچنین تهیه الکل طبی کاربرد بسیار دارد.

بهترین کشمش تولید شده، کشمشی است که از رسیده ترین انگور که در پرورش آن هیچ گونه مواد شیمیایی و گوگرد، که در هوای آزاد و در معرض نور خورشید و در سایه خشک شده است، می باشد. پس می توان اشاره داشت که این مراکز فروش این کشمش های با کیفیت را عرضه می نمایند و قیمت کشمش با کیفیت عرضه شده در این مراکز بسیار مقرون بصرفه است و شما می توانید این محصولات را به صورت بسته بندی یا کیلویی به صورت فله ای خریداری کنید.

مشخصات کشمش درجه یکی می توان به رنگ، شکل، مزه، طمع آن اشاره نمود که در مراکز فروش در بازار های سرتاسر کشور برای فروش عرضه می گردد اما اگر شما از جمله افرادی هستید که از مشخصات کشمش خوب اطلاعی ندارید می توانید از مسئولین فروش در این مراکز راهنمایی بگیرید تا شما را در انتخاب درست خود یاری رسانند.

مجهزترین کارخانجات کشمش در کشور

مجهزترین کارخانجات کشمش در کشورکشور ایران به دلیل داشتن مجهزترین کارخانجات در کشور توانسته است، از جمله کشور های برزگ کشمش در جهان بشمار برود، 27 درصد از مجموع کشمش های صادراتی موجود در دنیا، از کشور ایران به سرتاسر کشور های جهان صادر می گردد.

کشمش ایران امروزه به دلیل براورده کردن نیاز و تقاضای خریداران در کشور و خارج کشور در مجهزترین کارخانجات با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و بکارگیری افراد با تجربه در این امر تولید و به بازار برای فروش عرضه می گردد. این کارخانه ها به تولید کشمش استاندارد می پردازند تا بتوانند کشمش های مرغوبی را تولید نمایند.

امروزه کارخانه تولیدی کشمش ایرانی با کاهش دادن هزینه های تولید انواع کشمش توانسته اند، محصول نهایی خود را با قیمت بسیار مناسب تری به بازار برای فروش عرضه نمایند. اگر شما از خریداران محصولات تولید شده در این کارخانه ها هستید می تانید به فروشگاه ها و نمایندگی های سرتاسر کشور مراجعه نماید و محصول خود رابا قیمت و با کیفیت بالا خریداری نمایند.

برترین تولیدکنندگان کشمش در دنیا

برترین تولیدکنندگان کشمش در دنیاکشور ایران یکی از برترین تولید کنندگان کشمش در دنیا بشمار می رود، کشمکش قوچان یکی از برترین کشمش های تولید شده در داخل کشور ایران است، چرا که حدودا 5 هزار هکتار از زمین های کشاورزی این استان زیر کشت انگور می باشد و به عنوان یکی از قطب های تولید این محصول نیز به شمار می رود.

انگور های تولید شده در این استان دارای شهد و شیرینی بسیار بالای برخوردار هستند، به طوری که در تهیه این محصولات هیچ گونه کود و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرد و کاملا این محصولات اورگانیک می باشند.

96 درصد از انگور های بدست آمده از تاکستان های این شهرستان به صورت کشمش در می آیند. کشمش های بدست آمده در این استان بی دانه و صادراتی هستند.

همچنین می توان به این نکته اشاره نمود که به دلیل کیفیت بالای کشمش در این استان باعث گردیده است که توجه بسیاری از تاجران را به خرید محصولات خود جذب نموده است.

عرضه بهترین نوع کشمش در سراسر کشور

عرضه بهترین نوع کشمش در سراسر کشورنمایندگی ها و مراکز فروشی که به عرضه بهترین نوع کشمش تولید شده در استان قوچان می پردازند یکی از جمله مراکز معتبر فروش این محصول بشمار می روند و خریدار کشمش می توانند برای خرید کشمش های مرغوب به این مراکز مراجعه نمایند.

قوچان یکی از جمله شهر های استان خراسان رضوی بشمار می روند که به دلیل باغات انگور فراوانی که دارد توانسته است به عنوان قطب اصلی تولید کننده انواع کشمش بشمار رود.

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است، به این نتیجه دست یافته اند که کشمش تولید شده در این منطقه 23 مورد می باشد که در اینجا به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود:

  1. کشمش بیدانه
  2. کشمش عسگری
  3. کشمش صاحبی
  4. کشمش یاقوتی
  5. کشمش خلیلی

اما می توان گفت از مهم ترین و با کیفیت ترین کشمش تولید شده در این استان که در مراکز فروش عرضه می گردند، کشمش تیزابی می باشد که علاوه بر فروش در مراکز و نمایندگی های عرضه این محصول به عنوان محصول صادراتی به خارج کشور نیز صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما