لیست قیمت بهترین نوع قیسی صادراتی در بازار تهران

خوردن قیسی زردآلو یا میوه های دیگر با مقداری گردو برای لوزالمعده و درمان ورم معده بسیار عالی و مفید است. قیمت قیسی در بازار تهران در کیفیت ها و وزن های مختلف باهمدیگر فرق می کنند. امروزه از  میوه های تازه مثل سیب، توت و زرد آلو، قیسی هایی خوشمزه بدست می آورند.

لیست قیمت بهترین نوع قیسی صادراتی در بازار تهران

فروشنده قیسی باکیفیت و تازه در تهران

فروشنده قیسی باکیفیت و تازه در تهران

فروش مستقیم قیسی در کارخانه ها و کارگاه های تولید قیسی  صورت می گیرد. فروشنده انواع قیسی ها تلاش می کند بهترین قیسی باکیفیت و تازه را برای مشتریان آماده کند. قیسی زرد آلو در میان تمام قیسی ها بیشترین استفاده را در کشورمان دارد. آجیل فروشی ها و خشکباری های زیادی هستند که در خرید و فروش این خوراکی شیرین و خوشمزه، فعالیت گسترده ای می کنند.

مراکز فروش قیسی به صورت عمده در بازار

مراکز فروش قیسی به صورت عمده در بازار

انواع قیسی خوراکی در مرکز ها و فروشگاه های مطمعن و معتبر به فروش می رسد.بهترین نوع قیسی آن است که بسیار خوش رنگ و بدون هیچ آلودگی و گرد و خاک باشد. انواع قیسی ها بعد از اینکه در کارگاه و کارخانه های تولید قیسی تهیه شده اند، در بازار های داخلی توزیع می شوند.

خوردن انواع قیسی برگ زرد آلو در کشورهای خارجی هم زیاد شده است. به همین دلیل مقداری از این قیسی های زردآلو به کشور های حاشیه ای و کشور های همسایه فرستاده می شود. 

نمایندگی فروش انواع قیسی بسته بندی شده

نمایندگی فروش انواع قیسی بسته بندی شده

فروشگاه خرید قیسی ، تمام محصولات خشکبار خود را در بسته بندی های ساده و شیک و زیبا به مشتریان عرضه کرده است. هر کدام از این قیسی های بسته بندی شده دارای قیمت های متفاوتی هستند.

زکریا رازی هم مردم را به خوردن قیسی ها برای درمان بیماری های خود، تشویق فراوان کرده است. قیسی ویتامین های زیادی را درون خود جای داده است، از جمله این ویتامین ها شامل: ویتامین آ ، ویتامین کا، ویتامین ث، فیبر رژیمی، بیتا کاروتن و … می باشد. 

قیسی زرد آلو دارای مقدار زیادی از عناصر آهن و پتاسیم هم می باشد که هر کدام از این عنصر ها کار های ویژه ای را در بدن انجام می دهند . با خوردن چند عدد قیسی در روز می توانید بدنی سالم و قوی  داشته باشید.اگر صبح ها به همراه صبحانه، مقداری قیسی مصرف کنید بخشب زیادی از انرژی صبح تان تامین می شود. 

خریداران عمده ای قیسی مرغوب در ایران

خریداران عمده ای قیسی مرغوب در ایران	خواص قیسی تازه انقدر زیاد است که باعث شده خریداران قیسی، به طور کلی و عمده این محصولات شیرین خوراکی را از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی قیسی ، تهیه کنند. 

قیسی برای مدت زمان طولانی قابل نگه داری می باشد و به خاطر همین موضوع و داشتن خواص بی شمار، طرفداران قیسی در کشورمان خیلی زیاد تر شده است و این قیسی ها محبوبیت زیادی در میان مردم ایران پیدا کرده اند.

گاهی زنان خانه دار با استفاده از میوه های تازه در تابستان اقدام به تولید قیسی می کنند. آنها می توانند میوه هایی مثل آلو، هلو، شلیل و زرد آلو  را باز کرده و هسته آن را خارج کنند و در سینی قرار داده و در مقابل آفتاب خشک کنند، اما باید قیسی ها را در محلی نگهداری کنند که به دور از هرگونه گرد و خاک و آلودگی باشد. 

مراکز فروش قیسی به صورت مستقیم

مراکز فروش قیسی به صورت مستقیممرکز عرضه قیسی در بسیاری از شهر ها دایر شده است. در این مرکز ها قیسی هایی خوب و باکیفیت به مشتریان عرضه می شود. اگر قیسی کهنه باشد یا از میوه های خراب تهیه شده باشد، طعم خوبی نخواهد داشت. اکثر قیسی هایی که در ایران تولید می شود خوشمزه و لذیذ هستند و فروش آنها در بازارهای داخلی و خارجی بسیار رونق گرفته است. 

یکی از مواد مفید در انواع قیسی ها، فیبر است که به کارکرد خوب دستگاه گوارش شما کمک می کند. خوردن قیسی میزان کلسترول های بد بدن شما را کم می کند، مانع از ایجاد سرطان خواهد شد. قیسی یک ماده خوراکی ملین کننده می باشد، که حرکت مواد غذایی را در در لوله های دستگاه گوارش راحت تر می کند. اگر فردی از بیماری یبوست رنج می برد می تواند با خوردن چند عدد قیسی در روز بیماری یبوست را به طور کامل از بین ببرد. قیسی ها نیاز شما به فیبر را تا حدودی برطرف می کنند. 

فروشنده قیسی خوراکی ارگانیک و اعلا در تهران

فروشنده قیسی خوراکی ارگانیک و اعلا در تهران	شرکت پخش قیسی ، قیسی خورشتی مرغوب و انواع دیگر قیسی ها را به فروش می رساند. قیسی های خوراکی ارگانیک در فروشگاه ها، قیمت بیشتری از قیسی های معمولی دارند. 

میوه های تازه زردآلو که قیسی شده اند، پتاسیم آنها بیشتر از قبل می شود. پتاسیم در بدن ما خیلی با ارزش و پر اهمیت است، و خوردن قیسی به دلیل داشتن همین پتاسیم زیاد برای جلوگیری از فشار خون و بیماری های قلبی مفید می باشد. وجود پتاسیم در بدن ما خیلی واجب و ضروری است برای همین روزانه تعدادی قیسی حتما میل کنید.

سعی کنید از میوه های نارس برای درست کردن قیسی استفاده نکنید، چون قیسی هایی که از میوه های رسیده تهیه شده اند، میزان آنتی اکسیدان بالایی دارند. قیسی به دلیل داشتن مقدار زیادی عنصر آهن، کم خونی را درمان می کند. خوردن قیسی اعصاب شما را تقویت می کند و باعث خون سازی در بدن شما می شود. ابن سینا هم مانند زکریا از مردم خواسته است که برای بیمار نشدن قیسی بخورند.

مرکز پخش انواع قیسی به صورت فله ای

مرکز پخش انواع قیسی به صورت فله ای 	کارخانه تولید قیسی ، انواع تولیدات خود را به صورت بسته ای یا فله ای به نمایندگی ها و مراکز معتبر می فروشد. اگر شما انواع قیسی را به صورت فله ای خریداری کنید قیمت قیسی کمتر حساب می شود.

با خوردن قیسی دندان ها و استخوان هایی سالم خواهید داشت. چون قیسی دارای مقدار زیادی ویتامین ث است با خوردن آن، دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا نخواهید شد. در بعضی از کارخانه ها هنگام خشک کردن میوه های زرد آلو از مواد شیمیایی استفاده می کنند، این مواد باعث می شود رنگ قیسی ها طبیعی و خوش رنگ مانند زرد آلو ها بشود. قیسی هایی که در خانه درست می شود بدلیل استفاده نکردن از هیچ ماده افزودنی، قهوه ای رنگ می شوند. 

با وجود خواص زیاد قیسی، در خوردن آنها زیاده روی نکنید، چون قیسی فیبر زیادی دارد و با خوردن بیش از حد آنها دچار نفخ و اسهال خواهید شد. کودکان و افراد سالمند باید در خوردن قیسی ها زیاده روی نکنند. خانم های باردار هم بهتر است در دوران حاملگی از این مواد خوراکی شیرین استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما