مراکز عمده فروش کشمش در ایران

فروش کشمش در مراکز و فروشگاه های خشکبار، به روش گوناگون امکان پذیر است و مشتریانی که قصد خرید آن را دارند، می توانند از خدمات گسترده ای بهره مند شوند. این محصولات با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

در میان انواع مختلف کشمش ها، کشمش های تازه به دلیل آبدار بودن بیشتر مورد توجه قرار می گیرند تا به همین صورت خام و عادی مصرف شوند. کشمش تازه دارای خواص دارویی بی نظیری است که سبب جلب توجه مشتریان زیادی شده است. به همین سبب روش فروش آن ها در بازار ها گوناگون است.

روش مصرف کشمش

فروش کشمش

کشمشی که در بازار وجود دارد معمولا آماده مصرف است و می توان آن را به عنوان میان وعده یا همراه با برنج، انواع چاشنی ها، سالاد و غلات سرد و گرم و انواع پودینگ ها به عنوان یک وعده کامل مصرف کرد.

کشمش هم مثل خیلی از تنقلات دیگر اغلب به صورت مخلوط با انواع مغزها یا نخودچی استفاده می شود. هنگامی که کشمش به محصولات پخته شده مثل کوکی ها، کیک و شیرینی اضافه می شود به حفظ رطوبت محصول نهایی کمک می کند.

شما می توانید کشمش را به هر غذای پخته یا سرد، سالادها و سبزیجات اضافه کنید. بهتر است کشمش را در جای خشک، خنک، در ظرف های در بسته و تاریک نگه دارید تا رطوبت آن حفظ شود.

اگر کشمش را در یخچال یا فریزر بگذارید، می توانید تا یک سال آن را تازه حفظ کنید. به یاد داشته باشید که کشمش را در کابینت های نزدیک اجاق گاز نگه ندارید؛ زیرا باعث می شود رطوبت کشمش سریع تر از دست برود.

بازار فروش کشمش

فروش کشمش، با توجه به این که خانوم های ایرانی آن را در غذاها زیاد مورد استفاده قرار می دهند، دارای بازار خوبی است. کشمش ها در انواع مختلف، در فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش موجود می باشند، که هر کدام مشتری خاص خود را می طلبند. لازم به ذکر است با توجه به کارایی زیاد و و خواص درمانی که این خشکبارها دارند، بازارهای فروش پر رونقی را در سراسر کشور ما رقم می زنند.

برای کنترل مواد اولیه در حین تولید و محصول نهایی، آزمایشات مختلفی باید انجام شود. این آزمایشات به دو صورت انجام می گیرد، آزمایشاتی که در آنها مواد و محصول از نظر ظاهری کنترل می گردند و آزمایشاتی که

مواد و محصول از نظر ویژگی های میکروبی و فیزیکو شیمیایی، بررسی می گردند.

معیار این آزمون ها جهت مصارف صنعتی برای کشمش، استاندارد ملی ایران به شماره ۲۶۹۶، کشمش بی دانه استاندارد ملی ایران به شماره ۱۷و برای کشمش سبز، استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۲۲ می باشد.

مراکز فروش عمده ی کشمش

فروش کشمش

با کمی دقت در مراکز فروش خشکبار در سراسر کشور، مشاهده می شود که کشمش ها در اقصی نقاط دارای طرفدار می باشند. فروش کشمش تازه، بیشتر به صورت عمده انجام می شود تا نیاز بازارها برطرف گردد. بهترین روش عرضه ی کالا ببرای مراکز فروش، به صورت آنلاین واست که در زمان و هزینه ای کم انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما