مراکز فروش کشمش به صورت عمده در اصفهان

مراکز فروش کشمش در اصفهان با عرضه ی عمده ی آن در انواع مختلف، پاسخگوی نیاز مشتریان به طور کامل و برای تمام سلیقه ها می باشد. در این مراکز، فروش محصول به صورت حضوری و اینترنتی بوده تا باعث راحتی خرید مشتریان شود.

کشمش از نمونه مواد غذایی با خاصیت است که هم به صورت خام و هم در غذاها به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد. این چاشنی های خوش طعم، تزیین کننده ی سفره ی خانواده ی ایرانی بوده به طوری که مزه ی خوب خود، برنج را لذیذ تر می کند.

انواع مختلف کشمش

مراکز فروش کشمش

با حذف آب از انگور کشمش بدست می آید. دهیدراتاسیون حجم را کاهش می دهد لذا محتوای قند و کالری کشمش بطور قابل توجهی در یک وعده کوچکتر، در مقایسه با میوه های تازه بالاتر می باشد.

با توجه به نظر وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک وعده کشمش یک چهارم فنجان است. که این شامل 108 کالری و 21 گرم قند است. ولی یک چهارم فنجان انگور بی هسته، که شامل 26 کالری و 5.9 گرم قند می باشد.

انواع مختلف کشمش و روش تهیه ی آن به طور خلاصه در زیر آورده شده است:

  • کشمش سبز قلمی: از امولسیون سرد استفاده می شود که مخلوطی از درصدهای معین کربنات پتاسیم می باشد.
  • کشمش زرد: از گاز گوگرد برای تهیه کشمش دودی استفاده می نمایند. به این ترتیب که پودر گوگرد را داخل سینی کوچکی ریخته و آن را آتش می ‌زنند.
  • کشمش آفتابی: انگور را پس از برداشت در محلول تیز آب فرو برده و سپس آن را در محلی تمیز و در معرض تابش نور مستقیم نور خورشید پهن می‌کنند
  • کشمش تیفی: همچون کشمش آفتابی بوده، فقط به جای پهن کردن در آفتاب آن را در سایه و روی بند خشک می کنند.
  • کشمش مویز: انگور را پس از برداشت در محلی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی پهن کرده و پس از خشک شدن آن را جمع ‌آوری کرده و در سبدهای بزرگ نگهداری می نمایند.

آماده سازی نهایی کشمش برای فروش عمده

بعد از عملیات فوق، این محصول آماده بسته بندی است. معمولا این محصول را در بسته های ۲۵۰ گرمی بسته بندی نموده و هر ۳۲ بسته در یک کارتن قرار می گیرند و یا به صورت فله در کارتن های ۱۰ کیلوگرمی بسته بندی شده و پس از ثبت تاریخ تولید، انقضاء و….. و برچسب زنی به انبار محصول منتقل میشوند.

مراکز فروش کشمش

مراکز فروش کشمش

شهر اصفهان از جمله تولید کنندگان عمده  و از جمله مراکز فروش کشمش می باشد، که مرغوب ترین نمونه ها را وارد بازار سراسر کشور می کند. کارخانه های تولید کشمش در اصفهان زیاد بوده، بنابراین با برند های مختلفی عرضه می شوند. به منظور رفع احتیاجات بازارها، تولید کشمش به طور عمده انجام می شود تا پاسخگوی نیاز داخلی کشور باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما