مرکز تولید و فروش کشمش انگوری با قیمت فوق العاده

در کشور ایران با توجه به وجود تاکستان های فراوان، تولید انگور از جمله مشاغل باستانی محسوب شده و با توجه به مصارف گوناگون این محصول، صادرات آن به صورت خام و یا به صورت کشمش بسیار پر اهمیت است. کیفیت بالای انگور ایران باعث شده است که کشورمان به مرکز تولید و فروش کشمش در منطقه تبدیل شود.

مرکز تولید و فروش کشمش انگوری با قیمت فوق العاده

مراکز عمده فروش کشمش طبیعی و ارگانیک در ایران

مراکز عمده فروش کشمش طبیعی و ارگانیک در ایران

ایرانیان از دیرباز در مراسم مختلف خود با تنقلات و خشکبار جهت پذیرایی از
مهمانان خود پذیرایی می کنند. به عنوان مثال در ایام نوروز و شب یلدا
تنقلات و آجیل از اجزای لاینفک و زینت بخش سفره های پذیرایی است.از جمله مهمترین و با اهمیت ترین این محصولات کشمش می باشد که با توجه به نوع انگور آن ، در انواع گوناگون تولید می شود.

انگوری که خشک شده چه به صورت با دانه یا بی دانه را کشمش می نامند برای درست
کردن کشمش روش های گوناگونی وجود دارد، یک روش این است که انگور را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داده و آن را تبدیل به کشمش می کنند که به این نوع کشمش، کشمش آفتابی می گویند در روش دیگر برای خشک کردن انگور از مواد شیمیایی و گوگرد بهره می گیرند. کشمش حاصله را کشمش تیزابی مرغوب گویند البته باید دانست که خشک کردن به وسیله آفتاب نیازمند زمان بیشتری است، ولی مغذی ترین کشمش از انگوری تهیه می شود
که در هوای آزاد، در معرض نور خورشید یا سایه خشک شده باشد نه با استفاده از مواد
شیمیایی و گوگرد.

کشمش دارای مصارف گوناگون است. یکی از مصارف آن، مصرف به صورت آجیل و خشکبار و همچنین در پخت و پز است که هم در غذا و هم در شیرینی و شکلات مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش تیزابی که
به وسیله تیزاب خشک می شود از طعم ،بو و کیفیت کشمش کاسته و مقدار مصرفی زیاد آن
سرطان زاست. رنگ کشمشی که به این وسیله خشک می شود، زرد مایل به قهوه ای خرمایی
است به دلیل روغنی که تیزاب دارد سطحی چرب و نیمه براق دارد که ظاهر آن حکایت از
شیوه خشک کردن آن دارد و به راحتی می توان آن را تشخیص داد.

کشمش اقسام
مختلفی دارد که عبارتست از کشمش سبز قلمی که در آجیل استفاده می شود توسط آفتاب خشک می شود و کیفیت و طعم مطلوبی دارد، کشمش سیاه یا قهوه
ای که در پلوها مانند عدس پلو استفاده می شود که به کشکش پلویی معروف است همچنین
این نوع کشمش در سالادها، شیرینی ها، کیک ها و دسر ها نیز مورد استفاده قرار می
گیرد، نوع سوم نیز به عنوان آجیل استفاده می شود ولی از لحاظ رنگ و ظاهر متفاوت از
کشمش سبز است این کشمش شیرین از انگور قرمز و شاهانی به دست می آید و خشک می شود که این
کشمش را مویز می گویند که خاصیت و قند بالایی دارد و برای حافظه مفید می باشد.

خریداران عمده ای کشمش مرغوب در بازار

خریداران عمده ای کشمش مرغوب در بازار

تولید فروش کشمش در بازار ایران بسیار پر رونق است. این محصول هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی تولید می گردد. بسیاری از کشورهای جهان متقاضی کشمش اعلا صادراتی ایران هستند. با توجه به آب و هوای مطلوب ایران، انگور تولیدی ایران بسیار با کیفیت بوده و کشمشی که از این انگورها به دست می آید دارای کیفیت بالایی است و به همین دلیل کشورهای منطقه همیشه اقدام به خرید عمده کشمش ایران می نمایند.

کشمش دارای خواص بسیاری است که از جمله می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های دهان و
لثه، کمک به هضم عالی غذا، کنترل فشار خون بالا و کاهش خطر بروز سکته مغزی، کمک به
کنترل دیابت و کمک به پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

بازار خرید کشمش انگوری ویژه و باکیفیت

بازار خرید کشمش انگوری ویژه و باکیفیت

در نزدیکی ایا عید نوروز و شب یلدا با توجه به افزایش تقاضا برای کشمش
بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان آجیل و خشکبار اقدام به فروش ویژه کشمش
می نمایند. از جمله مهمترین شهرهای تولیدکننده کشمش شهرستان کاشمر است که کیفیت کشمش تولیدی آن بسیار بالا است. کشمش کاشمر تازه نه تنها در میان ایرانیان بلکه در تمام منطقه خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز طرفداران خاص خود را دارد و از این جهت یک محصول صادراتی ویژه برای این منطقه از کشور محسوب می شود که درآمدزایی بالایی برای شاغلان در این زمینه را فراهم می کند.

فروشگاه مرکزی انواع کشمش

فروشگاه مرکزی انواع کشمششهرستان ملایر در استان همدان یکی دیگر از بزرگترین تولیدکنندگان انگور و کشمش در ایران است و شغل اغلب افراد ساکن در آن و روستاهای اطراف باغداری و بالاخص تولید انگور و کشمش است. این شهرستان یازده هزار هکتار سطح زیر کشت انگور دارد و سالانه حدود دویست و چهل هزار تن انگور تولید کرده و حدود هفتاد درصد انگور تولیدی را به کشمش تبدیل می نماید. ایران سالانه صد و پنجاه تا دویست هزار تن کشمش صادر می کند که از این میزان سهم شهرستان ملایر بین چهل تا پنجاه هزار تن است.کشمش ملایر اعلا نیز در تمام دنیا طرفداران خود را دارد.

شرکت تولید کننده کشمش سبز

شرکت تولید کننده کشمش سبزکشمش طبیعی ارگانیک کشمشی است که بدون استفاده از مواد شیمیایی و به صورت کاملا طبیعی و با نور مستقیم آفتاب و هوای آزاد تولید می گردد. این نوع کشمش دارای رنگ تیره و کدرتری نسبت به کشمش تیزابی است اما از لحاظ طعم و مزه بسیار خوشمزه تر از آن است. با مصرف اندکی بیشتر از کشمش تیزایی ممکن است فرد احساس سوزش گلو داشته باشد اما در مورد کشمش ارگانیک چنین حسی وجود ندارد. اما در هر صورت باید مصرف کشمش به اندازه باشد. چون مصرف بیش از اندازه آن موجب افزایش قند خون می گردد.

امروزه با توسعه و گسترش زیرساخت های اینترنت و فراگیر شدن شبکه جهانی بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش اینترنتی کشمش در ارقام مختلف می نمایند.

نمایندگی پخش و فروش کشمش تیزابی جنس خوب

نمایندگی پخش و فروش کشمش تیزابی جنس خوب

کشمش تیزابی نیز مشتری خاص خود را دارد. زیرا فرآیند تولید این نوع کش بسیار کوتاه تر از تولید کشمش آفتابی است. با این حساب باید دقت کرد که کشمش تیزابی را از مکان های مطمئن تهیه کرد تا اطمینان حاصل شود کشمش با مقدار استاندارد تیزاب تولید شده باشد.

مرکز عرضه کننده بهترین کشمش

مرکز عرضه کننده بهترین کشمش

عرضه کنندگان کشمش معمولا انواع کشمش را از شهرهای مختلف خریداری کرده و اقدام به فروش محصول متنوع برای سلیقه های متنوع می نمایند. از جمله خواص کشمش می توان به کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های دهان و لثه، کمک به هضم عالی
غذا، کنترل فشار خون بالا و کاهش خطر بروز سکته مغزی، کمک به کنترل دیابت و کمک به
پیشگیری از سرطان اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما