مرکز فروش قیسی درجه یک در بازار

فروش قیسی درجه یک در بازار وابسته به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و همچنین قیمت فروش زرد آلو در میادین تره بار می باشد. یکی دیگر از شاخص های موثر در قیمت گذاری زرد آلو قیسی می تواند سایز زرد آلو و درجه کیفیت و مرغوبیت محصول باشد.

آیا می دانید چه دلایلی باعث کاهش و افزایش قیمت قیسی درجه یک در بازار می شود؟ در مرکز فروش قیسی، قیمت این محصول از روی چه ملاکی سنجیده می شود؟

قیمت فروش قیسی درجه یک

فروش قیسی درجه یک

همان طور که مستحضر هستید شهرستان تسوج واقع در استان آذربایجان شرقی یکی از شهرستان های عمده برداشت کننده زرد آلو قیسی در ایران می باشد.

در این مرکز سالانه حدود هزاران تن زرد آلو برداشت و تولید می شود.

انواع مختلف قیسی عرضه شده به بازار:

  • زرد آلو قیسی سکه ای
  • زرد الو قیسی درشت
  • زرد آلو قیسی ریز

هر یک از این نمونه زردآلو ها در بازه زمانی خاصی آماده برداشت می شوند. در مرحله بعد روش جداسازی زرد آلو ها از یکدیگر آغاز می شود.

در این مرحله که یک مرحله حساس و دقیقی به شمار می رود تمامی زرد آلو های سالم و آب دار از باقی زرد آلو ها جدا می شوند و هر یک به منظور تولید فرآورده خاص به مرحله بعدی منتقل می گردند.

بعد از جداسازی، زرد آلو های درشت و آبدار به منظور تهیه کنسانتره های طبیعی به کارگاه های آبگیری ارسال می شوند و زرد آلو های کم آب تر به منظور تولید قیسی خشک شستشو داده می شوند و در دستگاه های مخصوص عمل خشک کردن اجرایی می شود.

مرکز فروش قیسی درجه یک

فروش قیسی درجه یک

در این مرکز و سایت اینترنتی قیسی درجه یک به دلیل عرضه عمده و مستقیم دارای قیمت فروش مناسب تری است. محصولات عرضه شده در این مرکز به صورت مستقیم از کشاورزان و باغداران منطقه شهرستان تسوج و آمل تهیه و به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

مشتریان و متقاضیانی که قصد همکاری با این مرکز اینترنتی را دارند و به خرید و فروش انواع قیسی درجه یک با نازلترین قیمت فکر می کنند، می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت و کیفیت این محصول با مشاوران این مرکز فروش ارتباط برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما