مرکز نمایندگی کشمش ملایر با بهترین کیفیت و قیمت ارزان

خرید فروش کشمش در نقاطی از کشورمان ایران که سرزمینی چهار فصل است رونق بیشتری دارد. شهر هایی مثل ارومیه، تاکستان و ملایر از لحاظ شرایط اقلیمی و عناصر موجود در خاک غنی شان مراکز بزرگ کشت و پرورش انگور را در خود جای داده اند.
بنابراین طبیعی است که بزرگترین مراکز فروش کشمش نیز در همین نقاط دایر باشند.
ملایر یکی از شهر هایی است که در تولید انواع کشمش های صادراتی فعالیت هایی درخور انجام داده است و شهرت کشمش های مرغوب این شهر به برخی از کشورها  از جمله روسیه هم رسیده است. در همین راستا شرکت هایی ایجاد شده اند که با نام مرکز نمایندگی کشمش ملایر فعالیت می کنند در ادامه در مورد 

مرکز نمایندگی کشمش ملایر با بهترین کیفیت و قیمت ارزان

کارخانه تولیدی کشمش مرغوب در کشور

کارخانه تولیدی کشمش مرغوب در کشور

از کارخانه های بزرگ با حدود پنجاه نفر پرسنل گرفته تا کارگاه های کوچک که باغدار های محلی دایر کرده اند در این حوزه فعالیت می کنند. برخی از این کارخانه ها که بروز تر هستند با بسته بندی های مناسب که حتی مناسب مصرف کننده خرده هم هستند و برخی از آنها نیز به صورت فله ای و در گونی های 50 کیلویی اقدام به فروش محصولات خود می کنند. این کارخانه ها به دلیل نیاز به فضایی جهت پهن کردن و خشک کردن انگور نیاز به متراژ بالا در محیط کارخانه و فضای بسته دارند. با توجه به توان و میزان موجودی برخی به تولید کشمش سبز فله و برخی هم کشمش انگوری ویژه می پردازند.

قیمت عمده انواع کشمش درجه یک ایرانی

قیمت عمده انواع کشمش درجه یک ایرانی

همانطور که شاهد بودید بسیاری از باغات کشاورزی غرب کشور در ماه های اخیر دچار سرمازدگی شدید شد و ضرر بسیاری به محصولات کشاورزی از جمله انگور وارد شد. در نتیجه تقاضا برای خرید کشکش فله ای بالا رفت و طبیعتا این کمبود محصول و تقاضای بالا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت محصول گذاشت.

قیمت ها سیر صعودی گرفته اند و باتوجه به کمبود کشمش صعود این قیمت ها ادامه دارد.حال ما قصد داریم خلاصه ای از قیمت های کشکمش موجود در بازار را برای شما ارائه کنیم.شما برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید از راه های ارتباطی با مراکز تولید کشمش تماس حاصل کنید و یا می توانید با مراجعه به سایت مراکز تولیدی مربوطه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بزرگ ترین بازار کشمش تیزابی درجه یک در کشور

بزرگ ترین بازار کشمش تیزابی درجه یک در کشور

کشمش تیز آبی از آن جهت این نام را به خود اختصاص داده است که برای خشک کردن کشمش از ماده تیزاب استفاده می کنند. به این صورت که انگور را در محفظه ای درون ان تیز اب وجود دارد میریزند و بعد از این که آبش گرفته شد آن را در محیطی که آفتاب بطور مستقیم وجود ندارد پهن می کنند تا ما بقی رطوبت ان گرفته شود.رنگ انگور تیزابی سبزه است به همین علت به آن کشمش سبزه می گویند.

بزرگ ترین بازار کشمش تیزابی درجه یک در کشور ملایر است که اکثر انگور های تولید شده در این شهر از نوع تیزابی است. همچنین ملایر مرکز صادرات کشمش تیزابی درکشور است که این محصول را به کشور هایی نظیر اروپا، روسیه، کانادا، استرالیا، عراق، عمان، اوکراین و سایر کشور های دنیا صادر می کند.

به طور کلی سهم صادرات کشمش تیزآبی در جهان بیش از یک میلیارد دلار است و ایران جزو کشورهای بزرگ صادر کننده این محصول است. تولیدکنندگان این محصول توانسته اند با  بسته بندی مناسب و به کار گیری از اصول حرفه ای بازاریابی محصول خود را در عرصه جهانی معرفی کنند.

فروش مستقیم کشمش قیمت مناسب

فروش مستقیم کشمش قیمت مناسبفروش و یا تجارت مستقیم کشمش به این صورت است که باغ داران زحمت کش محصول خود را پس از برداشت به کشمش تبدیل می کند و خود اقدام به فروش آن می کند طبیعی است که قیمت این نوع محصول نسبت به کشمش های بازار پایین تراست زیرا هیچ واسطه ای در میان نیست و می دانید که واسطه ها نقش اساسی در افزایش قیمت کالا دارند بدین ترتیب این باغ داران واسطه هارا حذف می کنند و به قیمت ماسب و پایین تری محصول خود را عرضه می کنند.

دلیل اینکه سایر کشمش های بازار قیمت بیشتری دارند این است که کارخانه عرضه کشمش انگور های باغات را خریداری می کند و این محصولات را با روش ها و تکنیک هایی خشک و تبدیل به کشمش می کند و با بسته بندی های مناسب با قیمت بالاتری وارد بازار می کند تا سود بیشتری نصیبش شود.

یک فروشنده معتبر کشمش همواره از متنوع ترین بسته بندی ها برای فروش محصول خود استفاده می گکند همچنین نیز با به کار گیری از به روز ترین تکنیک های بازاریابی محصول خود را به به بازار عرضه می کند و به فروش می رساند.

خریدار بدون واسطه انواع کشمش

خریدار بدون واسطه انواع کشمشهمانطور که گفتیم شما می توانید با خرید بدون واسطه محصول مورد نظر خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری کنید فروشندگانی که محصول خود را از باغ  بدون هیچ واسطه ای به فروش می رسانند قطعا با قیمت پایین تری محصول خود را در اختیار شما قرار می دهند.

بخطور مثال خریدار کشمش سبز می تواند کشمش خود را به طور مستقیم از باغات با قیمتی معادل دو سوم قیمت بازار خریداری کند و می بینیم که واسطه ها چه تاثیر سرسام اوری بر محصولات دارند.

تامین عمده کشمش انگوری کیفیت بالا

تامین عمده کشمش انگوری کیفیت بالاایران یکی از قطب های بزرگ تولید کشمش انگوری در جهان است همچنین کشمش انگوری در جهان طرفداران بسیاری دارد. زیرا این میوه دارای خواص بسیاری برای سلامت بدن است از جمله این که خطر سرطان و ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد و خواص انتی هیستامینی و ضد التهابی دارد.

این نوع کشمش معمولا از انگور عسگری گوشتی بدست می اید و جزو پر فروش ترین کشمش برای صادرات است. کشمش انگوری به رنگ زرد کهربایی و قهوه ای است و همراه با دود گوگرد خشک می شود.

برای خرید عمده این محصول می توانید با راه های ارتباطی مراکز و کارخانجات تولید کشمش انگوری تماس برقرارکنید و اقدام به خرید مستقیم این محصول نمایید. با خرید مستقیم می توانید محصول خود را بسیار ارزان تر از قیمت های موجود در بازار خریداری کنید زیرا دیگر بین شما و کارخانه تولیدی مورد نظر هیچ واسطه ای وجود ندارد.

عرضه کننده کشمش شیرین دانه درشت به قیمت کارخانه

عرضه کننده کشمش شیرین دانه درشت به قیمت کارخانهیکی از انواع کشمش درشت، کشمش شیرین دانه درشت یا همان مویز است. در واقع مویز همان کشمش است اما از لحاظ رنگ و درشتی متفاوت با سایر کشمش ها است در ضمن خواص مویز نیز از سایر کشمش ها بیشتر است. مویز بعد از خشک شدن به هیچ عنوان خواص خود را از دست نمی دهد بلکه حتی اثر نیرو بخشی ان بیشتر از قبل می شود.

شما برای خرید مویز به قیمت مناسب می توانید به کارخانه ها و عرضه کننده های اصلی این محصول سری بزنید و یا از راه های ارتباطی با ان ها تماس بر قرار کنید و محصول خود را با قیمت پایینی نسبت به قیمت بازار به صورت مستقیم خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما