مناسب ترین مرکز خرید انواع کشمش در کشور

یکی از اجزای مهم و مغذی خشکبارها کشمش است که از انگور خشک کرده به روش های مختلف تهیه می شود و دارای انواع گوناگون با خواص های بسیاری است. در ایران شهرهای زیادی ازجمله همدان و… انگورهای مناسبی برای خشک کردن و تولید کشمش دارد که مناسب ترین مرکز خرید انواع کشمش را هم در اختیار دارد و به همین دلیل شهرت زیادی پیدا کرده اند. انواع مختلف کشمش ما را در انتخاب مناسب ترین نوع کشمش دچار تردید می کند که با داشتن اطلاعات کامل درباره همه نوع آن و کاربرد و خواص هر کدام از آن ها راحت تر می توانیم خرید و استفاده کنیم. در ادامه مطلب با معرفی انواع کشمش موجود در ایران و خواص آن ها به شما در انتخاب بهترین نوع آن کمک خواهیم کرد.

مناسب ترین مرکز خرید انواع کشمش در کشور

قیمت عمده کشمش درجه یک و طبیعی

قیمت عمده کشمش درجه یک و طبیعی

خوشبختانه کشمشی که در ایران تولید می شود جزو باکیفیت ترین های جهان است که بسیار هم طرفداران زیادی دارد.

کشمش ها نیز به دلیل وجود انگور های مختلف انواع زیادی دارند که از لحاظ نحوه خشک کردن به چند گروه تقسیم می شوند که به صورت زیر است:
1.خشک شدن توسط آفتاب:
این آسان ترین روش تهیه انگور است که همه افراد نی توانند با این شیوه به راحتی انگور های خود را خشک کرده و کشکش به دست بیاورند.
انگورها را باید روی پارچه یا سفره تمیز و یا به صورت آویزان به نخ در معرض مستقیم نور آفتاب قرار بدهید و زمانی که رنگ آن ها تغییر کرد و تیره و قهوه ای شد آن ها را برمی داریم.
2.خشک شدن در سایه:
در این روش انگور ها را باید در محیط آزاد و سایه آویزان کنیم تا خشک شود که طبیعتا زمان طولانی تری باید صرف شود تا کشمش به دست بیاید.
البته به این نکته توجه کنید که حتما باید در محیطی که هوا جریان داشته باشد قرار گرفته باشند که با استفاده از این روش انگور رنگ خود را حفظ کرده و معمولا این نوع کشمش ها سبزرنگ هستند.
3.خشک شدن با تیزآب:
در این روش انگور ها را بامواد خاصی که تیزآب نام دارد خشک می کنند که انگور ها را به آن آغشته کرده و سبب می شوند زود خشک شوند، ولی این روش پسندیده نیست و حتی در صورت استفاده بیشتر از حد از آن ممکن است خطرناک هم باشد.
یک ویژگی کشمش های خشک شده با تیز آب این است که به خاطر مواد کمی چرب و براق هستند و با این نشانه آن ها را به راحتی می توان شناسایی کرد.
یک راه دیگر تهیه کشمش وجود دارد که باز هم انگورها را در سایه آفتاب نگهداری می کنند ولی تنها فرقی که دارد این است که نیازی به هوای آزاد ندارد و می توان در محیط بسته منزل این کار را انجام داد و کشمشی تمیز و بدون گردو خاک و آلودگی تهیه کرد.

تولید کنندگان ایرانی با استفاده از انگور های مرغوب و روش های مناسب خشک کردن توانسته اند کشمش درجه1و با کیفیتی تولید کنند که توانسته اند صادرات کشمش را بسیار گسترش دهند.

آن ها با روش های مختلفی به عرضه مناسبترین نوع کشمش در سراسر کشور می پردازند و همچنین مرغوب ترین کشمش ها به کشور های مختلف دنیا فرستاده می شود که به همین دلیل ایران را به یکی از قطب های اصلی صادرات کشمش در جهان تبدیل کرده است.

قیمت عمده کشمش درجه یک وطبیعی در کشور ما بسیار مناسب است و باعث فروش هرچه بیشتر آن  و سود آودی بالا شده است و کشمش را می توان جزو پرفروش ترین محصولات غیر نفتی کشور به حساب آورد.

قطب فروش کشمش کیلویی در کشور

قطب فروش کشمش کیلویی در کشور

تقریبا در شهرهای زیادی انواع کشمش ها تولید می شود اما می توان از همدان به عنوان قطب اصلی تولید و فروش کشمش در کشور نام برد که بهترین نوع کشمش را می توان از آن جا خریداری کرد.

این شهر به خاطر داشتن باغ های زیاد و انگور های مرغوب و اعلا در تولید کشمش بسیار موفق بوده است و به فروش ویژه کشمش به صورت کیلویی و فله و حتی بسته بندی های مختلف می پردازد.

شرکت پخش کشمش گوشتی مرغوب در بازار

شرکت پخش کشمش گوشتی مرغوب در بازار

برای خرید عمده انواع کشمش ها به جز خرید مستقیم کشمش از تولید کننده ها، راه های دیگری هم وجود دارد که می توان به شرکت های ی که به پخش کشمش های گوشتی و مرغوب در بازار مشغول هستند مراجعه کرد.

این شرکت ها ممکن است محصولات باکیفیت و اعلا را خود تولید کنند‌و به فروش برسانند اما در بیشتر اوقات محصولات مرغوب را خریداری می کنند و با بسته بندی های مناسب روانه بازار کرده و پخش می کنند.

آن ها به صورت مستقیم از مشتری ها سفارش می گیرند و به صورت عمده با مناسب ترین قیمت ها برای آن ها می فرستند.

فروش تخفیفی کشمش انگوری صادراتی

فروش تخفیفی کشمش انگوری صادراتی	کشمش های موجود در بازار ایران از لحاظ ظاهر هم انواع مختلفی دارند و بسیار درجه1هستند که عبارتند از:

1.کشمش انگوری

که به این نوع کشمش آفتابی هم می گویند و در رنگ های مختلفی وجود دارد و یک نمونه پرمصرف در بین عموم مردم است.

2.کشمش سبز قلمی

این نوع کشمش به آجیلی معروف است و بیشتر به عنوان تنقلات محسوب می شود.
3.کشمش قرمز

کشمشی که در پلو ها ، کیک ها و شیرینی ها از آن استفاده می شود، معمولا نوع قرمز آن است که به آن کشمش پلویی نیز می گویند ولی در رنگ های دیگر هم وجود دارد.
4.کشمش سلطانی

این نوع کشمش که به کشمش طلایی و تیزآبی نیز معروف است، به خاطر مواد به کاربرده شده در خشک کردن آن زیاد مورد تایید نیست و رنگ آن زرد ویا سبز روشن و ظاهرآن کمی چرب مانند است.
5.مویز

این نوع کشمش از انگور های ویژه و بزرگ باهسته تهیه می شود و انگور های شاهانی را خشک کرده که به رنگ تیره و سیاه در می آید که خواص آن بسیار بیشتر از نمونه های دیگر است.

در بین آن ها کشمش انگوری که در داخل کشور بسیار پرمصرف است، با قیمت های تخفیفی به فروش می رسد و کشمش ارزان انگوری به عنوان یکی از اقلام صادراتی مهم به شمار می رود.

خریدار انواع کشمش مرغوب به صورت فله

خریدار انواع کشمش مرغوب به صورت فلهافرادی که خریدار انواع کشمش مرغوب به صورت فله هستند می توانند با خرید عمده کشمش به صورت مستقیم از کارخانه ها از تخفیفات ویژه آن ها سود ببرند و سفارش مورد نظر خودشان را به قیمت تولید تحویل بگیرند.

اما راه های دیگر هم وجود دارد که برای کسانی که امکان مراجعه و درخواست مستقیم سفارش خود را ندارند مناسب است و آن هم مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر است که به صورت غیرحضوری به فروش محصولات خود مشغول هستند.

بازار فروش کشمش تیزابی با کیفیت

بازار فروش کشمش تیزابی با کیفیتکشمش تیزابی یا طلایی که به دلیل مواد آن زیاد توصیه نمی شود، اما نمونه های با کیفیتی نیز دارد که بازار فروش خوبی را هم کسب کرده اند. به همین خاطر در شهرهای مختلف کارخانه کشمش طلایی ایجاد شده و در کیفیت های مورد قبول و استاندارد کشمش را تولید می کنند و به صورت کشمش عمده تیزابی و یا بسته بندی شده به فروش می رسانند که توانسته رضایت اکثر مردم را جلب کند و فروش بسیار خوبی در بازار کشور داشته باشد.

خرید عمده کشمش فله ای و بسته بندی شده

خرید عمده کشمش فله ای و بسته بندی شدهبسیاری از فروشندگان برای تهیه و خرید عمده کشمش فله ای و بسته بندی شده دنبال جایی هستند که بتوانند با قیمتی ارزان تر محصول را خریداری کنند تا سود بیشتری از فروش نصیب آن ها شود. برای همین می توانند به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کنند تا بتوانند انواع کشمش های موجود در آن ها را با هم مقایسه کنند و بهترین و ارزان ترین آن را انتخاب کرده و سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما