نمایندگی فروش عمده کشمش صادراتی در بازار

نمایندگی فروش عمده کشمش صادراتی در بازار ارائه دهنده انواع کشمش مرغوب و درجه یک به خریداران و مصرف کنندگان این محصول می باشد.در این مرکز فروش کشمش سفارش کشمش درجه یک پذیرفته می شود.

صادرات یکی از راه های کسب درامد هم برای صادر کننده و هم درامد غیر نفتی برای کشور به حساب می آید.

فروشنده ای موفق است که بتواند محصول خود را به خوبی معرفی کند و بهترین شرایط خرید را برای مشتری فراهم کند.

فروشندگان کشمش صادراتی علاوه بر ارسال این محصول به سایر کشورها این محصول را در همه بازارهای بزرگ و معروف داخل کشور به صورت عمده هم عرضه می کنند. 

نمایندگی فروش عمده کشمش صادراتی در بازار

انواع کشمش صادراتی

انواع کشمش صادراتی

کشمش تیزابی دانه دار، کشمش تیزابی بی دانه، کشمش طلائی، کشمش آفتابی دانه دار و آفتابی بی دانه، کاشمری سبز دانه دار و کاشمری سبز بی دانه تنها تعدادی از انواع کشمش های صادراتی از استان های ایران می باشد.

ایران به دلیل آب و هوای جغرافیایی که دارد مستعد پرورش درخت انگور یا به عبارت دیگر تاک و یا مو است و به همین دلیل در بسیاری از استان ها به صورت متمرکز به عنوان محصول درآمدی کاشت می شود.

کیفیت بسیاری از این محصولات, درجه یک می باشد به همین دلیل توسط مشتریان خارجی خریداری می شود. شهرهایی که می توان برای صادرات کشمش نام برد به این شرح است:

  • تاکستان استان قزوین
  • ملایر استان همدان
  • شهرستان قوچان
  • شهرستان کاشمر
  • شهرستان بناب

کشمش این شهرستان ها در سراسر ایران معروف است.

شرایط صادرات کشمش

شرایط صادرات کشمش

شرایط صادرات کشمش به سایر کشور ها علاوه بر شرایطی که برای صادرات همه کالاها باید رعایت شود اخذ سه مجوز گواهی سلامت سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت و گواهی استاندارد از ملزومات صادرات نیز ضروری است.
بعد از دریافت این مجوزها دیگر نیاز به پرداخت عوارض گمرکی در هنگام خروج نیست.

برای آن که بتوان در بازار جهانی با سایر کشورها به رقابت پرداخت ابتدا باید یک بسته بندی قابل قبول مشتریان جهانی ارائه داد. زیرا این اولین چیزی است که در معرض دید خریدار قرار می گیرد. بنابراین با جدید ترین بسته بندی کشمش به سایر نقاط جهان فرستاده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

درجه یک و یا دو بودن کشمش، نوع کشمش، دم دار و یا بدون دم بودن، محل تولید، بسته بندی، مقدار خرید و یک سری نکات دیگر در تعیین قیمت این میوه خشک موثر است.

قیمت کشمش صادراتی در سایت موجود است.

فروش عمده کشمش صادراتی

فروش عمده کشمش صادراتی

فروش عمده کشمش صادراتی توسط نمایندگی های بزرگ این محصول انجام می شود که با ارائه ی بهترین و مرغوب ترین کشمش به بازار های خارجی و ثبت سفارش آنلاین و تحویل در محل، خدمات گسترده ای به خریداران در خارج کشور ارائه می کند. 

علاوه بر این می توان به این نکته اشاره کرد که فروش عمده کشمش صادراتی بدلیل حذف واسطه ها برای خریداران به صرفه تر بوده و هزینه ی اضافی در بر نخواهد داشت. 

در فروش عمده کشمش مرغوب از شهر های مختلف نظیر ملایر، قوچان، کاشمر و ….در بسته بندی های ۴، ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی به کشورهایی نظیر عراق، سوریه، ترکیه، هند، پاکستان، امارات و برخی کشور های اروپایی صادر می شود. 

برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با صادرات و واردات و عرضه کشمش صادراتی درجه یک با مشاوران در تماس باشید. 

عرضه کننده کشمش صادراتی مرغوب

عرضه کننده کشمش صادراتی مرغوباینجا یکی از بزرگترین بازار های عرضه کننده کشمش صادراتی مرغوب در کشور بوده که طی چند دهه ی گذشته فعالیت خود را در زمینه ی صادرات کشمش مرغوب و درجه یک به کشور های اطراف آغاز نموده است. 

در زمینه ی صادرات کشمش درجه یک پلویی و مویز و انواع کشمش دانه بلند و بدون هسته ایران جزو کشور های پیشرو در این امر بوده و وجود شرکت های معتبر عرضه کننده ی این محصولات به خارج از کشور زمینه ساز رشد آن بوده و خواهد بود. 

علاوه بر صادرات کشمش درجه یک به دیگر کشور ها این مجموعه ی بزرگ وارد کننده ی کشمش صادراتی و اعلا از کشور های دیگر نظیر افغانستان نیز بوده و در این راستا نقش موثر و مهمی را ایفا نموده است. 

چنانچه مایل به دریافت آگاهی در زمینه قیمت کشمش صادراتی هستید با تیم فروش ارتباط برقرار کنید. 

اولین تولید کننده کشمش در کشور

اولین تولید کننده کشمش در کشورکشورمان بدلیل داشتن آب و هوای مساعد برای کشاورزی و خاک حاصلخیز جهت پرورش و کشت مو و انگور رتبه دار تولید کشمش در دنیا بوده و اولین تولید کننده کشمش در کشور نیز شهرستان ملایر می باشد. 

شهرستان ملایر از دیرباز به عنوان شهر کشمش ایران شناخته شده و بیشترین و اولین تولیدی کشمش در ایران مربوط به این شهر می باشد. 

بعد از ملایر شهرستان های بناب و قوچان و کاشمر به ترتیب تولید کنندگان کشمش درجه یک و اعلا در کشورمان هستند و بیشترین کشمش صادراتی از این شهر ها به کشور های مقصد صادر می شود. 

علاوه بر موارد یاد شده باید گفت این بازار به عنوان بزرگترین فروشگاه معتبر کشمش و فروشنده کشمش اعلا در خاورمیانه فعالیت می کند.

تامین کننده کشمش صادراتی

تامین کننده کشمش صادراتیاین مجموعه ی بزرگترین تامین کننده کشمش صادراتی در کشور بوده و بیشترین میزان کشمش مرغوب از طریق این بازار بزرگ تهیه و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد. 

در این بازار بزرگ انواع کشمش پلویی، بی دانه، تیزابی، سیاه، زرد، سبز، قرمز، آفتابی و دیگر انواع کشمش درجه یک تهیه و به سایر شهر ها و کشور ها فرستاده می شود. 

این مجموعه به عنوان مرکز خرید کشمش انواع مدل مختلف این محصول را به صورت خرده و عمده در بسته بندی های متنوع از طریق خرید حضوری و خرید اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

شرکت تولید و صادرات کشمش

شرکت تولید و صادرات کشمششرکت تولید و صادرات کشمش به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی داری خط تولید کشمش بوده و تولیدات درجه یک خود را در بسته بندی مختلف و مورد نیاز مصرف کنندگان به اکثر نقاط جهان صادر می کند. 

این مرکز با در اختیار داشتن جدید ترین سیستم تهیه و آماده سازی کشمش اعلا و مرغوب بهترین کشمش جهان را تولید و در مدل های مختلف و اوزان متنوع به بازار های داخلی و خارجی ارائه داده و در دسترس مشتریان قرار می دهد. 

یکی از مهمترین خدمات این واحد علاوه بر تولیدی کشمش صادراتی در اختیار گذشتن راه های ارتباطی با تیم فروش و مشاوران زبده در زمینه ی خرید و فروش آنلاین کشمش صادراتی می باشد. 

از طریق ارتباط با این مشاوران می توانید بهترین قیمت و لیست قیمت روزانه کشمش صادراتی و همینطور کشمش نصف قیمت را بدست بیاورید. 

نمایندگی پخش کشمش صادراتی در تبریز

نمایندگی پخش کشمش صادراتی در تبریزاین مجموعه ی بزرگ نمایندگی پخش کشمش صادراتی در تبریز نیز می باشد که از طریق عرضه و فروش بی واسطه کشمش صادراتی تبریز به مشتریان داخل و خارج کشور

خدمات متنوعی ارائه می دهد. 

لازم به ذکر است که این مجموعه ی عظیم علاوه بر عرضه ی بی واسطه ی کشمش به خریداران و مصرف کنندگان در خصوص خواص کشمش و فواید کشمش صادراتی و نیز مضرات کشمش صادراتی برای افرادی که مبتلا به بیماری های خاص نظیر دیابت هستند نیز تحقیق های گسترده ای انجام داده است. 

بنابراین به قاطعیت می توان گفت این مرکز فروش کشمش را با تکیه بر دانش و آگاهی های لازم جهت تولید و عرضه ی این محصول انجام می دهد و در این زمینه به موفقیت های چشمگیری نیز دست یافته است.  

فروشنده کشمش صادراتی در کشور

فروشنده کشمش صادراتی در کشورهمانطور که قبلا اشاره شد از جمله فعالیت های اصلی این مجموعه به عنوان فروشنده کشمش صادراتی در کشور می باشد و لازم به ذکر است که فروش این محصول از طریق خرید حضوری و آنلاین نیز امکان پذیر است. 

این مرکز مجهز با در اختیار داشتن تیم فروش حرفه ای و پشتیبانی شبانه روزی به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند و خریداران کشمش صادراتی به راحتی می توانند از طریق مراجعه ی حضوری و یا از طریق ورود به سایت مجموعه محصول مورد نیاز خود را یافته و با صرف کمترین زمان و هزینه آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند و طی فرآیند خرید از مشاوره ی رایگان مشاوران جهت خریدی بهتر و با صرفه بهرمند شوند. 

برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه با ما در تماس باشید. 

بزرگترین بازار کشمش در ایران

بزرگترین بازار  کشمش در ایراندر بزرگترین بازار کشمش در ایران انواع کشمش ممتاز و درجه یک از جمله کشمش سبز کاشمر، کشمش قلمی، کشمش آفتابی و کشمش پلویی در بسته بندی های مختلف و اوزان متنوع بسته بندی و روانه ی بازا می گردد. 

در این بازار بزرگ تهیه و تولید کشمش اعلا و ممتاز عاری از هر گونه آفت و شن و ماسه و به صورت کاملا بهداشتی و مکانیزه انجام گرفته و پس از آن در بسته بندی های شیک توسط نمایندگی های پخش در بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند. 

یکی از مهمترین درجه بندی در تولید و تهیه ی کشمش مرغوب و اصیل دقت به سالم بودن و اندازه ی دانه ها و یکدست بودن دانه های کشمش در بسته بندی است، این گونه درجه بندی در کیفیت و قیمت گذاری کشمش نیز تاثیر بسزایی دارد. 

چنانچه خریدار کشمش ممتاز و اعلا هستید برای اطلاع از قیمت کشمش صادراتی ممتاز از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. 

واردات کشمش درجه یک به کشور

واردات کشمش  درجه یک به کشور از دیگر فعالیت های شاخص این بازار عظیم علاوه بر صادرات کشمش ممتاز به دیگر کشور ها، واردات کشمش درجه یک به کشور نیز می باشد، چرا که علاوه بر کشمش تولید داخل کشمش های تولید خارج نیز بازار پر رونقی در ایران دارند. 

در میان کشور هایی که کشمش مرغوب و اعلا به این صادر می کنند می توان به افغانستان و چین اشاره نمود. 

کشور افغانستان نیز مانند ایران دارای کشاورزی غنی در رابطه با کشت و تولید انگور و کشمش بوده و بیشتر تولیدات باغات انگور و تاکستان های خود را به کشور های اطراف نظیر ایران صادر می کند. 

برای خرید کشمش وارداتی اعلا و درجه یک و اطلاع از قیمت کشمش های وارداتی با ما تماس بگیرید. 

مراکز معتبر خرید کشمش صادراتی

مراکز معتبر خرید کشمش صادراتیبرای داشتن خریدی به صرفه و مطمئن نیاز به مراکز معتبر خرید کشمش صادراتی است و این بازار بزرگ بهترین و جامع ترین مرکز معتبر جهت خرید و فروش انواع کشمش صادراتی ممتاز می باشد. 

شایان ذکر است این مرکز معتبر به عنوان نمایندگی فعال در زمینه ی خرید و فروش کشمش صادراتی و وارداتی درجه یک در کل کشور فعالیت نموده و انواع مدل کشمش را به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. 

نمونه های کشمش های بسته بندی در این مرکز از بهترین تولیدات کشمش ایران بوده و دارای استاندارد های داخلی و بین المللی می باشد و در کشور های مختلف جهان و نیز شهر های ایران مشتریان و مصرف کنندگان خاص خود را دارد. 

خریدار انواع کشمش صادراتی

خریدار انواع  کشمش صادراتیاین مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش کشمش مرغوب و ممتاز می باشد که از شهر های مختلف خریدار انواع کشمش صادراتی و درجه یک از باغات و تولید کنندگان این محصول است. 

چنانچه مایل به فروش محصولات درجه یک خود و عرضه ی آنها با بسته بندی های متنوع به بازار های داخلی و خارجی می باشید این مجموعه می تواند به عنوان خریدار انواع کشمش محصولات شما را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری و عرضه نماید. 

بر ای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر نسبت به فروش محصولات خود و تایید سلامت و استاندارد کشمش های درجه یک صادراتی با این مجموعه ی بزرگ از طریق راه های ارتباطی تماس گرفته و با مشاوران زبده در این زمینه مشورت کنید. 

قیمت خرید کشمش صادراتی

قیمت خرید کشمش صادراتیقیمت خرید کشمش صادراتی و قیمت روزانه ی فروش آن در بازار های داخلی و خارجی بسته به نوع و درجه بندی و کیفیت دانه های آن و نیز داشتن استاندارد های لازم بسیار متفاوت می باشد. 

بسیاری از تولیدات کشمش برای عرضه در بازار های داخلی بوده و به نسبت انواع صادراتی آنها گاه ارزان تر و با قیمت مناسب تری به فروش می رسند. 

اما در بعضی مواقع پائین بودن قیمت محصول با توجه به کیفیت پایین آن و نداشتن بسته بندی مناسب و استاندارد لازم نیز بی مورد نخواهد بود. 

علاوه بر موارد ذکر شد باید به این نکته اشاره کرد که کشمش ها با توجه به اندازه ی دانه و دانه دار یا بی دانه بودن و رنگ آنها و نیز یکدست بودن اندازه ی دانه ها در بسته بندی و داشتن کیفیت بالا و استاندارد به صورت صادراتی بسته بندی شده و به بازار های خارجی ارائه می شوند. 

اگر مایل به خرید کشمش صادراتی و مرغوب هستید و جهت اطلاع از قیمت کشمش صادراتی با ما همراه باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما