نمایندگی پخش مرغوب ترین نوع قیسی خشک شده در بازار

قیسی یکی از خشکبار مقوی و پرخاصیت برای بدن می باشد که بسیار خوشمزه و پرطرفدار است و با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور تولید و عرضه می شود. نمایندگی پخش مرغوب ترین قیسی خشک شده در بازار انواع آن را با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در مناطق مختلف کشور به مشتری ارائه می کند. با توجه به مزایا و فواید فراوان این میوه برای بدن، بسیار پرفروش است و مشتریان در سراسر کشور به خوبی استقبال می کنند.

نمایندگی پخش مرغوب ترین نوع قیسی خشک شده در بازار

خواص قیسی خشک شده برای معده چیست؟

خواص قیسی خشک شده برای معده چیست؟

این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین ها ، کلسیم، آهن، آنتی اکسیدان، فیبر و … برای بدن بسیار مفید است و به علت داشتن فیبر برای دستگاه گوارش و معده بسیار سودمند بوده و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش مؤثر می باشد و خاصیت ملینی دارد. خواص آن عبارت است از:

  • سلامت استخوان ها
  • رفع کم خونی
  • تقویت بینایی
  • ضد سرطان
  • تنظیم فشار خون 
  • بند آمدن سریع خون
  • سلامت دستگاه گوارش 
  • سلامت پوست و مو
  • سلامت لثه ها
  • کاهش دهنده تب
  • کاهش وزن و …

به علت خاصیت های زیاد می تواند به عنوان یکی از تنقلات سالم و ارزشمند در رژیم غذایی بسیاری از افراد مخصوصا کودکان گنجانده شود. برای خرید نمونه مرغوب و با کیفیت آن به مراکز معتبر مراجعه کنید تا محصولی بهداشتی در بسته بندی های شیک و متنوع تهیه کنید.

مراکز فروش قیسی خشک خانگی

مراکز فروش قیسی خشک خانگی

یکی از مراکز فروش ارزان قیسی درجه یک فروشگاه های اینترنتی هستند که شرایط ایده آل و مناسبی را برای خرید فراهم نموده تا مشتری به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کند و در وقت و هزینه های اضافی در رفت و آمد جلوگیری نماید. در این مراکز در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت وارد شده و محصول مورد نظر را انتخاب و پس از ثبت سفارش، به نشانی شما ارسال می شود و با کمترین قیمت بهترین قیسی خشک شده را خریداری می کنید همچنین هزینه مناسب، سهولت و تسریع در خرید، آشنایی با شرکت های تولید کننده، خدمات دهی بیست و چهار ساعته، امکان مشاوره از کارشناسان فروش و … از مزایای خرید غیر حضوری می باشد.

این محصول در شهرهای مختلف کشور مانند: تبریز، مرند، شاهرود، آذر شهر، تهران، آمل، ارومیه، دماوند و … با بهترین کیفیت تولید می شود که علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به خارج از کشور هم صادر می شود و از روش خشک کردن گوگردی برای صادرات استفاده می شود زیرا ماندگاری بیشتری دارند.

تفاوت قیسی و برگه زرد آلو در چیست؟

تفاوت قیسی و برگه زرد آلو در چیست؟

یکی از تفاوت های آنها در میزان آب موحود در آنهاست. زرد آلو طی فرایند خشک شدن به قیسی تبدیل می شود و برای ماندگاری بیشتر آن را به روش های مختلف آفتابی، دودی و گوگردی خشک می کنند تا در هر موقع از سال بتوانید از آن استفاده کرده و از طعم و خواص فراوان آن استفاده کنید.

زردآلو چه به صورت تازه و چه به صورت خشک شده خواص زیادی برای بدن دارد و در تأمین املاح بدن نقش مهمی دارد و به علت داشتن مواد مغذی فراوان، یک میان وعده بسیار مناسبی می باشد. قیسی زرد آلو به دلیل دارا بودن آهن برای رفع کم خونی بسیار مفید است. یکی از مزیت های قیسی خشک در دسترس بودن آن در هر موقع از سال است و به مدت طولانی در خارج از یخچال قابل نگهداری است و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء محصول و بهداشتی بودن آن توجه زیادی نمایید و از مراکز مطمئن آن را تهیه کنید و علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت نیز بسیار مهم می باشد.

فروش مستقیم قیسی جنس خوب و قیمت مناسب

فروش مستقیم قیسی جنس خوب و قیمت مناسببسیاری از شرکت های تولیدی، سفارشات عمده مشتریان را مستقیما پذیرفته و آن را با بهترین قیمت به مشتری ارائه می کنند و در خرید و فروش هایی که به طور کلی انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه است و دو طرف معامله سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود.

خریدار اصلی قیسی می تواند به مراکز فروش معتبر مانند: شرکت های تولیدی، نمایندگی ها، بازرگانی فروش ، سایت های اینترنتی مراجعه کند و محصول خود را با قیمت مطلوب تهیه نماید. خرید و فروش آن به صورت فله و یا در بسته بندی های متنوع در وزن های متفاوت انجام می شود که کیفیت و نوع بسته بندی بر میزان قیمت تأثیرگذار هستند.

خریدار بدون واسطه انواع قیسی زرد آلو

خریدار بدون واسطه انواع قیسی زرد آلوبسیاری از خریداران برای تهیه این محصول با کمترین قیمت به باغ داران و تولیدی ها مراجعه نموده و خرید خود را بدون واسطه انجام می دهند که قیمت بسیار مناسب می باشد.

همان طور که می دانید ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در جهان است که با وجود کیفیت ممتاز آن در کشورهای خارجی بسیار پرطرفدار است و تجارت عمده قیسی به بهترین شکل توسط تجار انجام می شود.

آخرین قیمت قیسی خشک شده کیفیت بالا

آخرین قیمت قیسی خشک شده کیفیت بالاقیمت آن با توجه به نوع، کیفیت، روش تهیه و خشک شدن، محل تولید و برداشت، نحوه خرید و فروش و … متفاوت است. برای استعلام قیمت به شرکت های تولید کننده یا نمایندگی ها مراجعه کنید ولی راه آسان تر ورود به سایت های معتبر است زیرا هر روز بروز رسانی می شود.

تولید عمده قیسی به روش های مختلف آفتابی و گو گردی با بهترین کیفیت و رعایت اصول بهداشتی در کارخانه ها صورت می کیرد که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی در بازارهای خارجی نیز با تضمین کیفیت به فروش می رسد. صادرات عمده قیسی توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه انجام می شود که علاوه بر سود بسیار برای تاجران برای کشور هم ارزآوری خوبی به همراه دارد.

عرضه کننده قیسی به قیمت کارخانه

عرضه کننده قیسی به قیمت کارخانهبساری از شرکت های تولید کننده محصولات خود را به طور کلی به فروشندگان عمده ارائه داده و با آنها قرارداد منعقد می کنند و نمایندگی پخش و فروش قیسی خشک را به آنها اعطا می نمایند و در واقع نمایندگی ها مسئولیت عرضه آن را در اکثر شهرهای کشور برعهده دارند که با قیمت بسیار مناسبی به مشتری ارائه می کنند. 

قیسی اعلا تازه را می توانید در مراکز معتبر فروش مانند: باغداران، تولید کننده ها، نمایندگی ها، عمده فروشی ها و فروشگاه های عرضه خشکبار و سایت های اینترنتی خریداری کنید و امروزه به علت مزیت های زیادی که خرید اینترنتی دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است و افراد زیادی ترجیح می دهند برای صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب از آنها خرید کنند همچنین این مراکز محصولی درجه یک و بهداشتی را عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما